ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ναυπηγήθηκαν το 2011 στη Samsung Heavy Industries, Ν. Κορέα και είναι τα εξής: τα M/V Athos, τα M/V Aristomenis και τα M/V Athenian.
Η παράδοση των πλοίων στον αγοραστή αναμένεται τον Απρίλιο του 2024.
Στις 13 Νοεμβρίου 2023, ως μέρος της εξαγοράς 11 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG για 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία ανακοίνωσε την εστίασή της σε πλοία LNG και την πρόθεσή της να εκχωρήσει τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Με την πρόσφατα ολοκληρωμένη πώληση του M/V Akadimos (115.534 DWT / 9.300 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α., Ρουμανία), το οποίο παραδόθηκε στους νέους ιδιοκτήτες του στις 8 Μαρτίου 2024, η εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και συμφώνησε να πουλήσει δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax.
Τα συνολικά αναμενόμενα ακαθάριστα έσοδα από την πώληση των επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπολογίζονται σε περίπου 272,5 εκατομμύρια δολάρια ή 182,5 εκατομμύρια δολάρια μετά την αποπληρωμή του εκκρεμούς χρέους.
Διαβάστε επίσης:
Έρχονται νεότευκτα ρυμουλκά στην Ελλάδα από θυγατρική της MSC
Χάρης Βαφειάς: Η C3is συγκέντρωσε 6 εκατ. δολάρια, ενώ ο Nasdaq την απειλεί με διαγραφή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds