ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Capital Maritime Group του Έλληνα εφοπλιστή Ευάγγελου Μαρινάκη, σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών οίκων, υπέγραψε συμβόλαιο με την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering για τη ναυπήγηση δύο πλοίων, συνολικής αξίας 179 δισεκατομμυρίων KRW (γουόν), περίπου 142 εκατ. δολάρια, που θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard.
Το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. γνωστοποίησε την Τετάρτη ότι εξασφάλισε μια παραγγελία 179 δισεκατομμυρίων γουόν για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για μια ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.
Η Hyundai Mipo Dockyard θα κατασκευάσει τα πλοία των 22.000 κυβικών μέτρων στο ναυπηγείο της, ανέφερε η HD Korea Shipbuilding σε ανακοίνωση της.
Τα πλοία, θα μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα (LCO2), θα είναι τα μεγαλύτερα του είδους τους στον κόσμο, πρόσθεσε η HD Korea Shipbuilding.
Αξιωματούχος του ναυπηγείου πρόσθεσε ότι «αναμένεται πως οι παραγγελίες για μεγάλα και εξαιρετικά μεγάλα σκάφη LCO2 θα συνεχιστούν στο μέλλον» και «θα ηγούμαστε στην αγορά σε αυτόν τον τομέα με βάση τα επιτεύγματα τεχνολογικής ανάπτυξης που έχουμε προληπτικά συσσωρεύσει».
Η ανακοίνωση της Capital Gas Ship Management:
Η Capital Gas Ship Management Corp. ανακοινώνει την παραγγελία των 2 πρώτων στο κόσμο καινοτόμων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2) χωρητικότητας 22.000 κ.μ. στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard στη Ν.Κορέα, που αναμένεται να παραδοθούν το 2025-2026.
Η παραγγελία των μεγαλύτερων και πιο τεχνολογικά προηγμένων πλοίων μεταφοράς CO2 που έχει γίνει ποτέ αποτελεί όχι μόνο ένα ιστορικό ορόσημο για τον Όμιλο Capital, αλλά και για την ναυτιλία διεθνώς. Επίσης, τονίζει τη δέσμευσή της εταιρείας να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες απανθρακοποίησης, καθώς οι πράξεις μιλούν πάντα πιο δυνατά από τα λόγια. Η εταιρεία αναμένει ότι η θαλάσσια μεταφορά του CO2, θα αποτελέσει μια ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία στοχεύουμε να διατηρήσουμε την πρώτη θέση.
Τα πρωτοποριακά αυτά πλοία έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν έως 22.000 κυβικά μέτρα υγροποιημένου CO2 στους -55 βαθμούς Κελσίου, ενώ διαθέτουν επίσης τη δυνατότητα μεταφοράς αμμωνίας (ΝΗ3) και υγραερίου (LPG), θέτοντας νέα πρότυπα στην εμπορική ευελιξία. Επιπλέον, εφαρμόζουν πολυάριθμες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και είναι εξοπλισμένα μεταξύ άλλων για χρήση φυσικού αερίου (LNG) και άλλων εναλλακτικών καύσιμων κίνησης, ενώ είναι έτοιμα για την εγκατάσταση μηχανισμού συλλογής και αποθήκευσης CO2 και εγκατάσταση ηλεκτροδότησης από την ξηρά (AMP/cold ironing).
Οι προδιαγραφές αυτών των πλοίων αποτελούν το αποτέλεσμα προσεκτικού σχεδιασμού και εφαρμογής καινοτόμων ιδεών από την έμπειρη και εξιδεικευμένη τεχνική ομάδα της εταιρείας, σύμφωνα με την δέσμευσή μας στην ανάπτυξη εμπεριστατωμένης και πρωτοποριακής σκέψης. Επιλέγοντας το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard για αυτό το φιλόδοξο έργο, επιβεβαιώνουμε τη σημασία που αποδίδει η Capital στη συμμαχία με εταίρους πρώτης κατηγορίας, που αντανακλούν τη δέσμευσή της στην άριστη ποιότητα.
Αυτή η επένδυση στην προηγμένη τεχνολογία αποτελεί άλλο ένα ορόσημο στη στρατηγική δέσμευση της Capital για την κατασκευή ενός στόλου μελλοντικά βιώσιμου κατά την “ενεργειακή μετάβαση”, καθώς η εταιρία ήδη ελέγχει έναν στόλο 18 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) εξοπλισμένων με τελευταίας γενιάς δίχρονες (two-stroke) μηχανές διπλού καυσίμου (DF) και ένα στόλο έξι τάνκερ τύπου Suezmax διπλού καυσίμου (DF/LNG) καθώς και έξι τάνκερ τύπου Aframax/LR2 διπλού καυσίμου (DF/LNG).
Διαβάστε επίσης:
Toro Corporation (Πέτρος Παναγιωτίδης): Αναμένει κέρδη 18,6 εκατ. δολαρίων στο γ’ τρίμηνο
Εντοπισμός και διάσωση 34 ατόμων στην Κω
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα