ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως έγινε γνωστό, το κάθε πλοίο θα έχει χωρητικότητα 307.000 dwt.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Ιανουάριο, η Capital υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων VLCCs, με δυνατότητα επιλογής για δύο επιπλέον πλοία.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, τότε η Capital, θα κατασκευάσει στο ίδιο ναυπηγείο, συνολικά έξι VLCCs.
Η CSSC Tianjin Shipbuilding που διαχειρίζεται η DSIC, προβλέπεται να ναυπηγήσει τα έξι πλοία, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να τα παραδοθούν μεταξύ 2026 και 2027.
Η Capital λέγεται ότι θα καταβάλλει περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα για τα δεξαμενόπλοια LNG διπλού καυσίμου, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες MEGI υψηλής πίεσης.
Η Capital Group του Βαγγέλη Μαρινάκη, εκτιμάται ότι έχει ναυπηγήσει και παραγγείλει περίπου 80 νεότευκτα πλοία, που η αξία τους είναι σχεδόν 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια, με ημερομηνίες παράδοσης που εκτείνονται από το 2020 έως το 2028.
Διαβάστε επίσης:
Ολυμπιακός: Πόσα χρήματα θα πάνε στα ταμεία της ομάδας από την ευρωπαϊκή πορεία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- ΗΠΑ: Σύμφωνα με τους New York Times ο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία