ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παγκόσμια ιστορική πρωτιά κατέγραψε στη ναυτιλία η Capital Clean Energy Carriers συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη με την πρόσφατη καθέλκυση το υ πρώτου πλοίου της μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO ₂) μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάζεται σ τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo Dockyard , θυγατρική της HD Hyundai Shipbuilding, η οποία πραγματοποίησε πριν λίγες «ημέρες με υπηρεσία» όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν σε σχετική ανακοίνωση, τα ναυπηγεία του Ulsan .
Είναι το πρώτο από τα τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα που κατασκευάζει τα Κορεάτικα ναυπηγεία για λογαριασμό της Capital Clean Energy Carriers Corp. Το πλοίο έχει μήκος 159,9 μέτρα μήκος, 27,4 μέτρα πλάτη ύψος και την επίβλεψη της κατασκευής του που βρίσκεται στο τέλος του έτους έχει αναλάβει η Capital Gas Ship Management Corp .
Το πλοίο αυτό είναι το μεγαλύτερο του τύπου του και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες για να μεταφέρει αξιόπιστα διάφορα φορτία υγροποιημένου αερίου, όπως υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα, υγραέριο ( LPG ) και αμμωνία ( NH ₃). Εφαρμόζει επίσης τεχνολογία ανθεκτική στον πάγο (Ice Class 1C) η που επιτρέπει την ασφαλή λειτουργία σε κρύες , παγωμένες θάλασσες .

Επιπλέον, μπορεί να μειώσει διάφορα επιβλαβή καυσαέρια μέσω της συσκευής παροχής ρεύματος από την ξηρά (Alternative Marine Power) και της συσκευής μείωσης των οξειδίων του αζώτου (Selective Catalytic Reduction) και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλοίο με καυσαέρια αμμωνία, χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μετά από μελλοντική χρήση.
Η αρχική συμφωνία για την ναυπήγηση των τεσσάρων πλοίων είχε υπογράψει τον Ιούλιο του 2023 στα γραφεία της Capital στα Πειραιά παρουσία του προέδρου και ιδρυτή της Capital Maritime & Trading Corp Βαγγέλη Μαρινάκη και η υπογραφή της, απέσπασε ένα ιστορικό ορόσημο όχι μόνο για τον Ομιλο Capital, αλλά και για τη διεκδίκηση της Capital Maritime & Trading Corp.
Τα εν λόγω πλοία ανταποκρίνονται πλήρως στην ανάγκη ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και καινοτόμων λύσεων για την αντιμετώπιση της πρόκλησης της απαλλαγής από τον περιορισμό.
Μελέτες του οίκου Clarkson προβλέπουν ότι για να ολοκληρωθεί η ουδετερότητα ως προς τον πλανήτη θα πρέπει να δεσμεύει και να αποθηκεύει περισσότερους από 6 γιγατόνους (Gt) τροφοδοτείται μέχρι το 2050 και ότι περίπου το 20% αυτής της ποσότητας που πρέπει να μεταφερθεί σε θαλάσσια ποσότητα, που απαιτεί περίπου 2,500 υγρές ποσότητες.
Ο όμιλος Capital εκτιμά ότι η θαλάσσια μεταφορά CO2 είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία στοχεύει να κατακτήσει την πρώτη θέση. Οι επενδύσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στόχευσης του ομίλου να ακολουθήσει την ανάπτυξή του στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες και μελλοντικούς τροποποιήσεις με σημαντικά αυξημένο κόστος.
Διαβάστε επίσης
Η νέα ηγεσία του Λιμενικού Σώματος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον σουλτάνο του Ομάν για τον επόμενο γύρο συνομιλιών με το Ιράν
- ΠΑΣΟΚ: Αναστολή κομματικής ιδιότητας για έναν χρόνο στην Μπατζελή
- Wall Street: Ήπιες απώλειες για τον S&P 500 παρά τα θετικά αποτελέσματα των τραπεζών
- Στο νοσοκομείο ο Σέρτζιο Ματαρέλα – Θα κάνει επέμβαση τοποθέτησης βηματοδότη
