H ναυτιλιακή Cape Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Ανδριανόπουλου, επιστρέφει στα ναυπηγεία κάνοντας άνοιγμα στα δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.

Η εταιρεία, που διαχειρίζεται φορτηγά πλοία και containerships, έχει προχωρήσει σε παραγγελίες συνολικού κόστους άνω των 400 εκατ. δολαρίων μέσω διαφόρων συμφωνιών, αναφέρει το tradewinds.

Μεταξύ άλλων θα κατασκευάσει στο κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) δύο τάνκερ LR2 χωρητικότητας 115,000 dwt και δύο crude carriers χωρητικότητας 158,000 dwt.

Παράλληλα, ολοκληρώνει ένα συμβόλαιο με το ναυπηγείο Yangzijiang για την κατασκευή δύο product tankers χωρητικότητας 74,000 dwt.

H επικεφαλής της Cape Shipping, Τζένη Ανδριανοπούλου, είναι γνωστή για τον δυναμισμό και τις μελετημένες κινήσεις της.

Κόρη του Ανδρέα Ανδριανόπουλου και της Φιφής Γιανναγά, κόρης τους Κασιώτη εφοπλιστή Στάθη Γιανναγά, έχει μεγαλώσει σε μία παραδοσιακή εφοπλιστική οικογένεια και από τις αρχές του 1980 ασχολείται και η ίδια ενεργά με τις οικογενειακές ναυτιλιακές δραστηριότητες.

Με τις νέες παραγγελίες η ναυτιλιακή επεκτείνεται στην ισχυρή αγορά των τάνκερ, ενώ ήδη δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίου και στην μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαθέτει στόλο με 5 bulk carriers και 11 containerships.

Ωστόσο, πέρυσι το καλοκαίρι η Cape Shipping συνδέθηκε με την εξαγορά δύο capesize, των Golden Feng και Golden Shui, χωρητικότητας 169.300 dwt  και κατασκευής 2009), τα οποία πούλησε η Golden Ocean, συμφερόντων του Νορβηγού μεγιστάνα John Fredriksen, στη συνολική τιμή των 46 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με το marine traffic έχουν μετονομαστεί σε Cape Astra και Cape Pylos αντίστοιχα.

Η ενασχόληση της οικογένειας Ανδριανοπούλου με την θάλασσα ξεκίνησε το 1960, όταν ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος με τον Μιχάλη Λεντάκη ίδρυσαν τη ναυτιλιακή εταιρεία Tropis Shipping.

Τρία χρόνια αργότερα η εταιρεία ένωσε τις δυνάμεις της με την Tharros Shipping (συμφερόντων των οικογενειών Ξυλά και Περατικού) και την Frinton Shipbrokers της οικογένειας Ιγγλέση, ιδρύοντας από κοινού την Pegasus Ocean Services, στο Λονδίνο.

Όταν το 1986 η Tropis Shipping αποφάσισε να αποχωρήσει από το σχήμα και να ακολουθήσει την δική της πορεία, λειτούργησε ως ναυλομεσιτική της Cape Shipping στο Λονδίνο, η οποία ιδρύθηκε το 1987 στην Αθήνα για να διαχειρίζεται τα πλοία της οικογένειας Ανδριανόπουλου.

Επί σειρά ετών η Cape Shipping δραστηριοποιούνταν στην αγορά ξηρού φορτίου, ωστόσο, η κα Ανδριανοπούλου αποφάσισε το 2014 να εισέλθει στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, προχωρώντας σε νέες παραγγελίες πλοίων και χτίζοντας στόλο με containerships.

Διαβάστε ακόμη:

Νικόλας Πατέρας: Ένας κατά συρροήν… ιδιοκτήτης superyacht

Νέες θαλάσσιες διαδρομές για τη μεταφορά σιτηρών – Συμμετείχαν 1.000 πλοία

Επανδρομολογείται το Speed Cat I της Alpha Lines στον Σαρωνικό