ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή Byzantine Maritime του Μάριου Σταφυλοπάτη πρόσθεσε άλλο ένα φορτηγό πλοίο, μεταφοράς χύδην φορτίου στο βιβλίο παραγγελιών της στην Κίνα.
Πρόκειται για το τέταρτο υπό ναυπήγηση πλοίο, χωρητικότητας 41.000 dwt στο ναυπηγείο New Dayang Shipbuilding.
Επισημαίνεται ότι η Byzantine υπέγραψε συμφωνία για την ναυπήγηση τριών φορτηγών πλοίων στο ίδιο ναυπηγείο για 30 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο, με ημερομηνία παράδοσης το 2024 και το 2025,
Η εταιρεία έχει επί του παρόντος οκτώ supramax στο στόλο της, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, ενώ με τα στοιχεία που δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της έχει εννέα πλοία.
Η Byzantine Maritime Corporation ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και από τότε διατήρησε έναν μεσαίου έως μικρού μεγέθους στόλο φορτηγών χύδην που εξυπηρετούσε τους πελάτες της κυρίως στο εμπόριο σιτηρών της Βόρειας Αμερικής.
Η International Chartering Services, Inc., (ICS) και η Byzantine Maritime Corporation (BMC) διατηρούν μια αποκλειστική σχέση πελάτη και εντολέα για περισσότερα από 30 χρόνια, η οποία ξεκίνησε το 1976.
Γενάρχης της ναυτιλιακής οικογένειας θεωρείται ο Θεμιστοκλής Σταφυλοπάτης (1888-1967) που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη. Το 1930 μετέφερε τις επιχειρήσεις του στον Πειραιά.
Τον Θεμιστοκλή Σταφυλοπάτη διαδέχθηκαν τα παιδιά του, Μάριος, που γεννήθηκε το 1949 και ο Φραγκίσκος που γεννήθηκε το 1945.
Διαβάστε ακόμη:
Έλληνες εφοπλιστές: Ποιοι επενδύουν σε νέα πλοία – Στο επίκεντρο τα τάνκερ
Η Signal του Ιωάννη Μαρτίνου συμμετέχει σε επένδυση €2,5 εκατ. με την Flagship Founders
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike