ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Bluepool Panamax Management, προσελκύει νέους πλοιοκτήτες και συνεχίζει την επέκταση του στόλου της.
Δύο ναυτιλιακές εταιρείες, η Castor Maritime, του Πέτρου Παναγιωτίδη και η Sea Tribute Shipmanagement με έδρα στην Κύπρο, εμπιστεύτηκαν τα πλοία Magic P, ναυπήγησης του 2004 και το Sea Dawn, κατασκευής του 2014 , αντίστοιχα, ανεβάζοντας τον στόλο της Bluepool σε 16 bulkers.
Η Bluepool Panamax Management, ιδρύθηκε και διευθύνεται από τους Άρη Μπάχο, Νικόλα Γαβριηλίδη και Κίμωνα Αγγελόπουλο.
«Τώρα στον τέταρτο χρόνο λειτουργίας μας, έχουμε ένα ισχυρό ιστορικό και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε κορυφαίες αποδόσεις στους συμμετέχοντες στην πλατφόρμα μας», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Άρης Μπάχος.
Η εταιρεία, αυτή τη στιγμή αποτελείται από πλοία που ναυπηγήθηκαν μεταξύ 2004 και 2019, πρόκειται να προσθέσει άλλα τρία πλοία τους επόμενους μήνες, γνωστοποίησε η εταιρεία.
«Ο στόλος μας είναι πολύ διαφορετικός όσον αφορά τα σχέδια και τις προδιαγραφές, γεγονός που μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε για κάθε πλοίο τις καλύτερες συναλλαγές, μεγιστοποιώντας τις αποδόσεις για όλους τους συμμετέχοντες», τόνισε ο Άρης Μπάχος.
Τα γραφεία της εταιρείας είναι στην οδό Σίνα 7 στο Μαρούσι.
Το ναυτιλιακό pool, το οποίο ιδρύθηκε το 2022, εξασφαλίζει υψηλές αποδόσεις σε σχέση με το ΒΡΙ – Baltic Panamax Index.
Πρόσφατα η εταιρεία MPSL Diamond Pte με έδρα τη Σιγκαπούρη, συμφώνησε να δώσει τον στόλο της που αποτελείται από τέσσερα Post-Panamaxes, ενώ ένας Έλληνας πλοιοκτήτης που δεν κατονομάστηκε, συμμετέχει με δύο ιαπωνικής κατασκευής Kamsarmaxes.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τους νέους εταίρους μας στο pool μας και να τους ευχαριστήσουμε για την ψήφο εμπιστοσύνης τους στην ικανότητά μας να συνεχίσουμε να υπεραποδίδουμε μέσω των αποφάσεων ναύλωσης και συναλλαγών. Υποστηριζόμαστε από ένα ευρύ δίκτυο και προσβλέπουμε στη συνεχή ανάπτυξη προσθέτοντας περισσότερα πλοία και μέλη ομάδας στο μέλλον», είχε επισημάνει τότε ο Κίμων Αγγελόπουλος, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης της Bluepool Panamax.
Στην εταιρεία, ιδρυτικός εταίρος, είναι και ο πρώην επικεφαλής των φορτηγών πλοίων της Noble Grop, Άρης Μπάχος, και ο ειδικός στα παράγωγα φορτίων, Νικόλας Γαβριηλίδης.
Ο Άρης Μπάχος ξεκίνησε τη ναυτιλιακή καριέρα του στο Λονδίνο, τη Γενεύη, το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη, κερδίζοντας μεγάλη εμπειρία στη ναυτιλιακή αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια.
Ενίσχυσε την τεχνογνωσία του για επτά συναπτά έτη στον όμιλο Noble όπου ηγήθηκε με επιτυχία του τμήματος Panamax.
Στο παρελθόν εργάστηκε ως ναυλομεσίτης στην Clarksons and Braemar Seascope.
Ο Άρης Μπάχος είναι κάτοχος MSc στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και MSc στη Ναυτιλία, το Εμπόριο και τα Χρηματοοικονομικά από το Cass Business School.
Ο Νικόλας Γαβριηλίδης εργάστηκε δέκα χρόνια στον όμιλο M2M/GMI στο Λονδίνο και την Αθήνα, ασχολούμενος με FFAs και Bunker Swaps ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με την ανάλυση επενδύσεων.
Από το 2008 έως το 2010 ήταν Ανώτερος Αναλυτής στη Marsoft στη Βοστώνη.
Ο Νικόλας Γαβριηλίδης, είναι κάτοχος MSc στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και MSc στη Διαχείριση Συστημάτων Ωκεανών από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT).
Ο Κίμων Αγγελόπουλος μεγάλωσε στη Γενεύη στην καρδιά του διεθνούς εμπορίου και των οικονομικών, γεγονός που έκανε τη ναυτιλία μια φυσική επιλογή σταδιοδρομίας.
Απέκτησε μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο χύδην ξηρό φορτίο στην Clarksons, Dena και IFCHOR, αναπτύσσοντας τα δίκτυα μεταξύ μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών, εμπόρων και βιομηχανιών.
Ο Κίμων Αγγελόπουλος είναι κάτοχος πτυχίου Liberal Arts Bachelor από το Πανεπιστήμιο Tufts, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Νομικής από τη Νομική Σχολή BPP και LLM στο Διεθνές Επιχειρηματικό Δίκαιο από το UCL.
Ο Δημήτρης Ραδόπουλος είναι πλοίαρχος εμπορικού ναυτικού και διαθέτει 35 χρόνια εμπειρίας στο ξηρό φορτίο, καθώς και επτά χρόνια στη θάλασσα.
Διετέλεσε Senior Fleet Manager στην Alpha Bulkers, της Άννας Αγγελικούση, όπου πέρασε επτά χρόνια.
Ο καπετάν Δημήτρης Ραδόπουλος αποφοίτησε από την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Κεφαλλονιάς και είναι επίσης κάτοχος Διπλώματος Ναυτιλίας, Ναυτικής Ασφάλισης και Ναυτιλιακού Δικαίου από το Αθηναϊκό Κέντρο Επιχειρηματικών Σπουδών.
Ο Νίκος Χονδρογιωργάκης έχει αποκτήσει εμπειρία ως υπεύθυνος οικονομικής και λογιστικής διαχείρισης σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Επίσης, συνεργάστηκε με την Ernst & Young (Αθήνα), με εξειδίκευση στον έλεγχο και τη διασφάλιση εισηγμένων και μη ναυτιλιακών εταιρειών.
Αυτή η εμπειρία τον βοήθησε να αναπτύξει δεξιότητες στα οικονομικά, τη διαχείριση, τη λογιστική, τον προϋπολογισμό, τις επενδύσεις, τις ταμειακές ροές, τον έλεγχο του κόστους και την αναφορά.
Ο Νίκος Χονδρογιωργάκης είναι κάτοχος M.Sc. από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης στη Διεθνή Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση και πτυχίο στη Ναυτιλία, το Εμπόριο και τις Μεταφορές από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην Ελλάδα και ολοκλήρωσε το ACCA και το IESOEL, αποκτώντας τα προσόντα ως ορκωτός λογιστής.
Η Bluepool είναι μια σύγχρονη εταιρεία διαχείρισης πλοίων χύδην ξηρού φορτίου που παρέχει ανώτερες υπηρεσίες ναυτιλίας στους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Διαβάστε επίσης
AKTOR: Παραδόθηκε η γέφυρα Αξιού παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 5,93 εκατ. δολάρια
- Wall Street: Ήπια κέρδη παρά την απογοήτευση για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
- Ναι μεν, αλλά… και από Μόσχα: Επιβεβαιώνει την συμφωνία για τη Μαύρη Θάλασσα – Η Ζαπορίζια υπό ρωσικό έλεγχο, επιμένει
- «Κληρώνει» αύριο για τον κατώτατο μισθό – Στο υπουργικό οι ανακοινώσεις για την αύξηση
