ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ο υπεύθυνος Ναυτιλίας, Νησιωτικής Πολιτικής και Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτής Κέρκυρας Δημήτρης Μπιάγκης, κατέθεσε στη Βουλή ερώτηση σχετικά με το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Πειραιά με την Κάσο και την Κάρπαθο.
Αναλυτικότερα, στην ερώτηση επισημαίνεται ότι «η Ηρωική Νήσος (Η.Ν.) Κάσος και η Κάρπαθος (όπως άλλωστε και πληθώρα, κυρίως μικρών, νησιών της χώρα μας) αντιμετωπίζουν διαχρονικά σοβαρά προβλήματα ακτοπλοϊκής σύνδεσής τους με την υπόλοιπη Ελλάδα» και στη συνέχεια υπογραμμίζεται:
«Εδώ και αρκετές ημέρες και μέχρι τουλάχιστον τη λήξη της δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου) εκτελείται μόνον ένα δρομολόγιο σύνδεσης των νησιών με Πειραιά και Ρόδο από το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας έναντι μισθώματος, με δυσμενείς συνέπειες τόσο στην επιβατική προσβασιμότητα και την τροφοδοσία και εφοδιασμό του νησιού, ακόμη και με ήδη πρώτης ανάγκης, όσο και στην τουριστική δραστηριότητα και την οικονομία του νησιού και εν γένει στην εδαφική και οικονομική συνοχή των ακριτικών νησιών, τα οποία βρίσκονται σε μία εθνικά ευαίσθητη και γεωστρατηγικά ιδιαίτερη γεωγραφική περιοχή.
Οι κάτοικοι και επιχειρηματίες των δύο νησιών δίκαια διαμαρτύρονται για τη μικρή συχνότητα των ελάχιστων ή και καθόλου προσφερόμενων δρομολογίων, τον υπερβολικά μεγάλο χρόνο διάρκειας του ταξιδιού (ακόμη και 25 ωρών), την χαμηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και το δυσανάλογο κόστος των ναύλων. Ζητούν το αυτονόητο: συχνή, σύγχρονη, αξιόπιστη, ποιοτική και οικονομικά προσιτή ακτοπλοϊκή σύνδεση, τόσο με την ηπειρωτική Ελλάδα όσο και με την Κρήτη και τη Ρόδο.
Καλούμε, τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να λάβει υπόψη τις προτάσεις των τοπικών κοινωνιών των νησιών και του ΠΑΣΟΚ/Κινήματος Αλλαγής για την άμεση, αποτελεσματική και βιώσιμη επίλυση των προβλημάτων του συστήματος σχεδιασμού, προγραμματισμού και υλοποίησης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών και ιδιαίτερα αυτών που αφορούν σε μικρά και ακριτικά νησιά, όπως η Η.Ν. Κάσος και η Κάρπαθος, μέσω της ανασκόπησης και εκσυγχρονισμού, τόσο του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, όσο και της δομής, στελέχωσης και οργάνωσης των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου του».
Διαβάστε επίσης:
Ξεκίνησε το φιλόδοξο project της Cycladic IFLY του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike