ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αναλυτικότερα, στην ερώτηση επισημαίνεται ότι «η Ηρωική Νήσος (Η.Ν.) Κάσος και η Κάρπαθος (όπως άλλωστε και πληθώρα, κυρίως μικρών, νησιών της χώρα μας) αντιμετωπίζουν διαχρονικά σοβαρά προβλήματα ακτοπλοϊκής σύνδεσής τους με την υπόλοιπη Ελλάδα» και στη συνέχεια υπογραμμίζεται:
«Εδώ και αρκετές ημέρες και μέχρι τουλάχιστον τη λήξη της δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου) εκτελείται μόνον ένα δρομολόγιο σύνδεσης των νησιών με Πειραιά και Ρόδο από το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας έναντι μισθώματος, με δυσμενείς συνέπειες τόσο στην επιβατική προσβασιμότητα και την τροφοδοσία και εφοδιασμό του νησιού, ακόμη και με ήδη πρώτης ανάγκης, όσο και στην τουριστική δραστηριότητα και την οικονομία του νησιού και εν γένει στην εδαφική και οικονομική συνοχή των ακριτικών νησιών, τα οποία βρίσκονται σε μία εθνικά ευαίσθητη και γεωστρατηγικά ιδιαίτερη γεωγραφική περιοχή.
Οι κάτοικοι και επιχειρηματίες των δύο νησιών δίκαια διαμαρτύρονται για τη μικρή συχνότητα των ελάχιστων ή και καθόλου προσφερόμενων δρομολογίων, τον υπερβολικά μεγάλο χρόνο διάρκειας του ταξιδιού (ακόμη και 25 ωρών), την χαμηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και το δυσανάλογο κόστος των ναύλων. Ζητούν το αυτονόητο: συχνή, σύγχρονη, αξιόπιστη, ποιοτική και οικονομικά προσιτή ακτοπλοϊκή σύνδεση, τόσο με την ηπειρωτική Ελλάδα όσο και με την Κρήτη και τη Ρόδο.
Καλούμε, τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να λάβει υπόψη τις προτάσεις των τοπικών κοινωνιών των νησιών και του ΠΑΣΟΚ/Κινήματος Αλλαγής για την άμεση, αποτελεσματική και βιώσιμη επίλυση των προβλημάτων του συστήματος σχεδιασμού, προγραμματισμού και υλοποίησης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών και ιδιαίτερα αυτών που αφορούν σε μικρά και ακριτικά νησιά, όπως η Η.Ν. Κάσος και η Κάρπαθος, μέσω της ανασκόπησης και εκσυγχρονισμού, τόσο του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, όσο και της δομής, στελέχωσης και οργάνωσης των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου του».
Διαβάστε επίσης:
Ξεκίνησε το φιλόδοξο project της Cycladic IFLY του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου