“Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις εξαγγελίες της, 1,5 σχεδόν χρόνο μετά την έκδοση του νόμου 4926/2022 για το θαλάσσιο τουρισμό, ακόμη δεν έχει εκδώσει τη σχετική ΚΥΑ για την εφαρμογή του e-ναυλοσυμφώνου, μιας ψηφιακής εφαρμογής που μειώνει τη γραφειοκρατία και εξυπηρετεί τον εκσυγχρονισμό του συστήματος λειτουργίας των επαγγελματικών σκαφών που δραστηριοποιούνται και φορολογούνται στην Ελλάδα και ως επί το πλείστον φέρουν την ελληνική σημαία”.

Με ερώτηση του που κατέθεσε στη Βουλή, ο βουλευτής Κερκύρας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Μπιάγκης, τονίζει το θέμα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και επισημαίνει ότι δεδομένου  ότι η κυβέρνηση έχει από καιρό εκδώσει την αντίστοιχη ΚΥΑ για την εφαρμογή του e-CharterPermission για επαγγελματικά σκάφη υπό τρίτη σημαία που διαχειρίζονται από εταιρείες του εξωτερικού, η καθυστέρηση εφαρμογής του e-ναυλοσυμφώνου ευνοεί τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, εις βάρος της εθνικής οικονομίας, της απασχόλησης και της προοπτικής ανάπτυξης του κλάδου του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού.

1

Ο Βουλευτής Δημήτρης Μπιάγκης κατέθεσε, από κοινού με συναδέλφους του από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κινήματος Αλλαγής, ερώτηση στη Βουλή ζητώντας από τους αρμόδιους Υπουργούς να τοποθετηθούν ως προς τα εξής::

Γιατί έχει καθυστερήσει, κατά ενάμιση σχεδόν χρόνο, η έκδοση της Κ.Υ.Α. που προβλέπεται από το άρθρο 21 του νόμου 4926/2022 και αφορά στην εφαρμογή του e-ναυλοσυμφώνου, όταν μάλιστα η αντίστοιχη Κ.Υ.Α. για την εφαρμογή του e- CharterPermission εκδόθηκε πριν από σχεδόν ένα έτος; Είναι στις προθέσεις σας η άμεση έκδοση της εν λόγω Κ.Υ.Α.;

Διαβάστε επίσης

Drewry: Υποχώρησαν κατά 3,4% οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια

Ομοσπονδία Λιμενικών: «Θα μας βρουν απέναντι όσοι αναζητούν εξιλαστήρια θύματα»

Κωνσταντίνος Λογοθέτης: Αύξησε το ποσοστό του στην SulNOx Group