ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ερώτηση του που κατέθεσε στη Βουλή, ο βουλευτής Κερκύρας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Μπιάγκης, τονίζει το θέμα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και επισημαίνει ότι δεδομένου ότι η κυβέρνηση έχει από καιρό εκδώσει την αντίστοιχη ΚΥΑ για την εφαρμογή του e-CharterPermission για επαγγελματικά σκάφη υπό τρίτη σημαία που διαχειρίζονται από εταιρείες του εξωτερικού, η καθυστέρηση εφαρμογής του e-ναυλοσυμφώνου ευνοεί τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, εις βάρος της εθνικής οικονομίας, της απασχόλησης και της προοπτικής ανάπτυξης του κλάδου του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού.
Ο Βουλευτής Δημήτρης Μπιάγκης κατέθεσε, από κοινού με συναδέλφους του από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κινήματος Αλλαγής, ερώτηση στη Βουλή ζητώντας από τους αρμόδιους Υπουργούς να τοποθετηθούν ως προς τα εξής::
Γιατί έχει καθυστερήσει, κατά ενάμιση σχεδόν χρόνο, η έκδοση της Κ.Υ.Α. που προβλέπεται από το άρθρο 21 του νόμου 4926/2022 και αφορά στην εφαρμογή του e-ναυλοσυμφώνου, όταν μάλιστα η αντίστοιχη Κ.Υ.Α. για την εφαρμογή του e- CharterPermission εκδόθηκε πριν από σχεδόν ένα έτος; Είναι στις προθέσεις σας η άμεση έκδοση της εν λόγω Κ.Υ.Α.;
Διαβάστε επίσης
Drewry: Υποχώρησαν κατά 3,4% οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια
Ομοσπονδία Λιμενικών: «Θα μας βρουν απέναντι όσοι αναζητούν εξιλαστήρια θύματα»
Κωνσταντίνος Λογοθέτης: Αύξησε το ποσοστό του στην SulNOx Group
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα(Upd)
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»