ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην επιχειρηματολογία που αναπτύσσει ο κ. Μπιάγκης αναφέρει ενδεικτικά ότι το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην πορθμειακή γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα έχει διαφορετικό αντίτιμο από το εισιτήριο Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα με το ίδιο πλοίο, την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρεία λόγω διαφορετικής τιμολογιακής πολιτικής του οργανισμού λιμένα Κέρκυρας από τον Οργανισμό Λιμένα Ηγουμενίτσας.
Εξάλλου, ο βουλευτής Κερκύρας, μιλώντας πρόσφατα στη Βουλή, με την ευκαιρία της συζήτησης του σχεδίου νόμου «Κύρωση κώδικα νομοθεσίας για την ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο για τον μηχανισμό εφαρμογής, την κρατική εποπτεία και τους γενικούς όρους υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδυνάμου» έθιξε ουσιαστικά τα ζητήματα που προκύπτουν απο το μεταφορικό ισοδύναμο και ζήτησε την πλήρη ένταξη στο μέτρο όλων των κατοίκων και επιχειρήσεων της Κρήτης.
Επίσης, τόνισε ότι ακόμη δεν έχει καταρτιστεί η Εθνική Πολιτική Υλοποίησης του μέτρου και πρόσθεσε: «οι αποπληρωμές των δικαιούχων, επιβατών και επιχειρήσεων καθυστερούν υπερβολικά. Αρκετοί συμπολίτες μας που ουσιαστικά θα έπρεπε να δικαιούνται την ένταξή τους στο μέτρο εξακολουθούν να αγνοούνται από την κυβέρνηση. Θα μπορούσαν να προστεθούν στους δικαιούχους οι φοιτητές σε νησιωτικά πανεπιστήμια».
Επίσης, τόνισε ότι στο μέτρο θα μπορούσαν να ενταχθούν και πολίτες που αν και έχουν κατοικίες ή ακίνητη περιουσία σε νησιά, εντούτοις δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι, ενω θα μπορούσαν έστω να είναι δικαιούχοι οι νησιώτες ετεροδημότες που διατηρούν τα εκλογικά τους δικαιώματα στο νησί. Το μέτρο θα μπορούσε επίσης να επεκταθεί στο σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων που υπηρετούν σε νησιά, χωρίς να είναι η έδρα τους.
Διαβάστε επίσης:
Emanuele Grimaldi: Επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον του για την Attica Group
Σταϊκούρας-Πλακιωτάκης: Ισχυρό το επενδυτικό ενδιαφέρον για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου
Danaos Corporation: Η οικογένεια Κούστα έχει αυξήσει τη συμμετοχή της στη ναυτιλιακή σχεδόν στο 40%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη