Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Bal Container έχει κέρδη 48 εκατ. δολαρίων από την πώληση δύο υπό ναυπήγηση πλοίων στην MSC

Λιμάνι στην νότια Κίνα - Κλειστά τα λιμάνια και τα ναυπηγεία στην Σαγκάη

Η κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Bal Container αξιοποίησε την ισχυρή ζήτηση που προέρχεται από την αγορά και ολοκληρώνει μια πώληση που της επιτρέπει να συγκεντρώσει κέρδη 48 εκατομμυρίων ευρώ, πριν τοποθετηθεί ακόμη η τρόπιδα στο ναυπηγείο, «πουλώντας» ουσιαστικά την παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων στην MSC .

Η Bal ιδρύθηκε πριν από 12 χρόνια με επίκεντρο τις δια-ασιατικές αγορές. Κατά τη διάρκεια της έκρηξης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2020 και το 2021, η Bal είχε ξεκινήσει την υπηρεσία στην Ευρώπη στις αρχές του 2022 και αργότερα την άνοιξη έκανε το πρώτο της δρομολόγιο στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.

Τον μήνα Ιούνιο του 2022 η Bal παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEU από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard, που είναι τμήμα της China State Shipbuilding .

Η παράδοση των πλοίων είχε προγραμματιστεί για το 2025 και η εταιρεία είχε υπογράψει δύο επιλογές για ναυπήγηση επιπλέον πλοίων.

Σε έγγραφο, με ημερομηνία 3 Ιουλίου, η Bal η κοινοποίησε τους όρους μιας συμφωνίας για την «πώληση» στην MSC δύο πλοίων που θα ναυπηγηθούν στην Κίνα.

Η εταιρεία γνωστοποιεί ότι « αυτή η συναλλαγή αναμένεται να αποφέρει καθαρό κέρδος περίπου 48,5 εκατομμυρίων δολαρίων ».

Σύμφωνα με τους όρους που υπογράφηκαν στην παραγγελία κατασκευής, η Bal έχει ήδη πληρώσει δύο δόσεις στην Jiangnan συνολικού ύψους 84,3 εκατομμυρίων δολαρίων .

Η MSC συμφώνησε να πληρώσει στην Bal 133,3 εκατομμύρια δολάρια για τα δύο πλοία και να αναλάβει τα επιπλέον 196,7 εκατομμύρια δολάρια που θα καταβληθούν στην Jiangnan Shipyard και την CSSC.

Η συνολική τιμή αγοράς των δύο πλοίων είναι 330 εκατομμύρια δολάρια . Επιπλέον, η MSC θα πληρώσει άλλα 3,3 εκατομμύρια δολάρια στην Bal για εξοπλισμό που αγόρασε για τα δύο πλοία.

Η κινεζική εταιρεία θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το έργο κατασκευής, αλλά στο μεταξύ θα εισπράξει τα 48,5 εκατομμύρια δολάρια σχεδόν ένα χρόνο πριν ολοκληρωθούν τα πλοία!

Διαβάστε επίσης:

Μηχανισμός των Αντικυθήρων: Η αστροφυσική στην υπηρεσία ανατρεπτικής έρευνας

Τι συμβαίνει σε ΤΕΝΕΡΓ, ΕΛΠΕ και Intralot, η αναξιοπιστία του Ξενοκώστα, o Φάις και το ΧΑ, η συμφωνία του Εξάρχου, το πρόβλημα του Ρέμου, η μάχη του Δούκα, ο γάμος της χρονιάς στο Πόρτο Χέλι και ένα hot quiz

Καιρός: Νέο κύμα καύσωνα με 40αρια θα σαρώσει τη χώρα