• Ναυτιλία

    Bal Container έχει κέρδη 48 εκατ. δολαρίων από την πώληση δύο υπό ναυπήγηση πλοίων στην MSC

    Λιμάνι στην νότια Κίνα - Κλειστά τα λιμάνια και τα ναυπηγεία στην Σαγκάη


    Η κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Bal Container αξιοποίησε την ισχυρή ζήτηση που προέρχεται από την αγορά και ολοκληρώνει μια πώληση που της επιτρέπει να συγκεντρώσει κέρδη 48 εκατομμυρίων ευρώ, πριν τοποθετηθεί ακόμη η τρόπιδα στο ναυπηγείο, «πουλώντας» ουσιαστικά την παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων στην MSC .

    Η Bal ιδρύθηκε πριν από 12 χρόνια με επίκεντρο τις δια-ασιατικές αγορές. Κατά τη διάρκεια της έκρηξης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2020 και το 2021, η Bal είχε ξεκινήσει την υπηρεσία στην Ευρώπη στις αρχές του 2022 και αργότερα την άνοιξη έκανε το πρώτο της δρομολόγιο στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.

    Τον μήνα Ιούνιο του 2022 η Bal παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEU από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard, που είναι τμήμα της China State Shipbuilding .

    Η παράδοση των πλοίων είχε προγραμματιστεί για το 2025 και η εταιρεία είχε υπογράψει δύο επιλογές για ναυπήγηση επιπλέον πλοίων.

    Σε έγγραφο, με ημερομηνία 3 Ιουλίου, η Bal η κοινοποίησε τους όρους μιας συμφωνίας για την «πώληση» στην MSC δύο πλοίων που θα ναυπηγηθούν στην Κίνα.

    Η εταιρεία γνωστοποιεί ότι « αυτή η συναλλαγή αναμένεται να αποφέρει καθαρό κέρδος περίπου 48,5 εκατομμυρίων δολαρίων ».

    Σύμφωνα με τους όρους που υπογράφηκαν στην παραγγελία κατασκευής, η Bal έχει ήδη πληρώσει δύο δόσεις στην Jiangnan συνολικού ύψους 84,3 εκατομμυρίων δολαρίων .

    Η MSC συμφώνησε να πληρώσει στην Bal 133,3 εκατομμύρια δολάρια για τα δύο πλοία και να αναλάβει τα επιπλέον 196,7 εκατομμύρια δολάρια που θα καταβληθούν στην Jiangnan Shipyard και την CSSC.

    Η συνολική τιμή αγοράς των δύο πλοίων είναι 330 εκατομμύρια δολάρια . Επιπλέον, η MSC θα πληρώσει άλλα 3,3 εκατομμύρια δολάρια στην Bal για εξοπλισμό που αγόρασε για τα δύο πλοία.

    Η κινεζική εταιρεία θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το έργο κατασκευής, αλλά στο μεταξύ θα εισπράξει τα 48,5 εκατομμύρια δολάρια σχεδόν ένα χρόνο πριν ολοκληρωθούν τα πλοία!

    Διαβάστε επίσης:

    Μηχανισμός των Αντικυθήρων: Η αστροφυσική στην υπηρεσία ανατρεπτικής έρευνας

    Τι συμβαίνει σε ΤΕΝΕΡΓ, ΕΛΠΕ και Intralot, η αναξιοπιστία του Ξενοκώστα, o Φάις και το ΧΑ, η συμφωνία του Εξάρχου, το πρόβλημα του Ρέμου, η μάχη του Δούκα, ο γάμος της χρονιάς στο Πόρτο Χέλι και ένα hot quiz

    Καιρός: Νέο κύμα καύσωνα με 40αρια θα σαρώσει τη χώρα

     



    ΣΧΟΛΙΑ