ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα αυξημένα έσοδα που είχε το πρώτο εξάμηνο η Attica Group είχαν ως αποτέλεσμα οι ενοποιημένες ζημίες να φθάσουν τα 34, 05 εκατ. ευρώ…
Ωστόσο, κατά το δίμηνο Ιούλιος – Αύγουστος 2021, το μεταφορικό έργο του ομίλου σημείωσε αύξηση σε όλες τις κατηγορίες εσόδων.
Ειδικότερα, σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό 42,9% στους επιβάτες, 36,9% στα Ι.Χ. οχήματα και 16,8% στα φορτηγά οχήματα, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα 2020.
Σε σύγκριση με το δίμηνο Ιούλιος – Αύγουστος 2019, o κύκλος εργασιών του Ομίλου το αντίστοιχο διάστημα του 2021 είναι μειωμένος κατά 8,4%.
Τα ανωτέρω στοιχεία επιβεβαιώνουν την εκτίμηση ότι αρχίζει η σταδιακή ομαλοποίηση των εργασιών του Ομίλου.
Παρόλα αυτά πρέπει να επισημανθεί η αβεβαιότητα που δημιουργεί η εξέλιξη της πανδημίας και τυχόν επιβολή νέων περιοριστικών μέτρων στη διακίνηση των επιβατών το πρώτο εξάμηνο οι ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ ανέρχονται σε 122,19 εκατ. (Ευρώ 117,00 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020), ενοποιημένες ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων Ευρώ 4,38 εκατ., (κέρδη Ευρώ 1,94 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020) και ενοποιημένες ζημίες μετά από φόρους Ευρώ 34,05 εκατ. (ζημίες Ευρώ 40,96 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020).
Το πρώτο εξάμηνο οι ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ ανέρχονται σε 122,19 εκατ. (Ευρώ 117,00 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020), ενοποιημένες ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων Ευρώ 4,38 εκατ., (κέρδη Ευρώ 1,94 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020) και ενοποιημένες ζημίες μετά από φόρους Ευρώ 34,05 εκατ. (ζημίες Ευρώ 40,96 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2020).
Επίσης, κατά το α΄ εξάμηνο 2021 αυξήθηκε σημαντικά το κόστος καυσίμων του Ομίλου κατά 15,4% με αποτέλεσμα τη δημιουργία ζημιών προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων. Οι πράξεις αντιστάθμισης μέρους του κινδύνου μεταβολής της τιμής των καυσίμων που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης πολιτικής της Εταιρίας, συνεισέφεραν στη μείωση των ενοποιημένων ζημιών του Ομίλου σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2020.
Τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 89,83 εκατ. από Ευρώ 80,53 εκατ. στις 31.12.2020. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους Ευρώ 35 εκατ. οι οποίες την 30.6.2021 είναι αχρησιμοποίητες.
Τα Ενσώματα Πάγια του Ομίλου στις 30.6.2021 ανήλθαν σε Ευρώ 678,69 εκατ. έναντι Ευρώ 678,66 εκατ. στις 31.12.2020 και αφορούν κυρίως τα ιδιόκτητα πλοία του Ομίλου.
Ο συνολικός δανεισμός του Ομίλου στις 30.6.2021 ανήλθε σε Ευρώ 452,77 εκατ. (Ευρώ 430,54 εκατ. την 31.12.2020), από τα οποία Ευρώ 430,32 εκατ. αφορούν μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις (Ευρώ 405,49 εκατ. την 31.12.2020) και Ευρώ 22,45 εκατ. βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις (Ευρώ 25,05 εκατ. την 31.12.2020).
Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου ανήλθαν στις 30.6.2021 σε Ευρώ 352,43 εκατ. και αντιστοιχούν σε Ευρώ 1,63 ανά μετοχή της Εταιρίας.
Την 30.6.2021 ο Όμιλος απασχολούσε 1.910 εργαζόμενους.
Η Attica Group διαθέτει 30 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways». Από τα πλοία αυτά, τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 9 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό. Τα πλοία του Ομίλου είναι ιδιόκτητα πλην ενός επιβατηγού – οχηματαγωγού που είναι με μακροχρόνια γυμνή ναύλωση. Όλα τα πλοία είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο και φέρουν την ελληνική σημαία.
Τα πλοία του Ομίλου πραγματοποίησαν ακτοπλοϊκά δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στις γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας (Διεθνείς Πλόες), ενώ ένα πλοίο ήταν ναυλωμένο στο εξωτερικό. Από τον Μάρτιο του 2021, η Attica Group έχει ανακοινώσει την έναρξη απευθείας ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και των Κυκλάδων.
Το μεταφορικό έργο του Ομίλου, σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2020, μειώθηκε κατά 3,6% στους επιβάτες, αυξήθηκε κατά 23% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 11% στα φορτηγά οχήματα.
Στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης τα πλοία του Ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚ LINES.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike