Σε κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Aerio Shipmanagement.

Μιλώντας στο tradewinds, ο Αθανάσιος Κοσσίδας που ίδρυσε την εταιρεία το 2008 και κατέχει την θέση του CEO σε αυτήν, επιβεβαίωσε την πώληση ενός τάνκερ MR και την εξαγορά τριών μεταχειρισμένων πλοίων.

Σύμφωνα με την Carriers, η ναυτιλιακή προχώρησε στην πώληση του χωρητικότητας 45,990 dwt τάνκερ MR Fos Energy, το οποίο κατασκευάστηκε το 2006 στο ναυπηγείο STX.

Το τίμημα δεν έγινε γνωστό, ωστόσο, άλλες ναυλομεσιτικές πηγές εκτιμούν ότι κυμάνθηκε στα 20,5 εκατ. δολάρια, αρκετά υψηλότερο από το ποσό που κατέβαλε η ναυτιλιακή για να το αποκτήσει, πριν από τρία χρόνια.

Με βάση τα στοιχεία της Advanced Shipping & Trading, η Aerio εξαγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο τον Ιούνιο 2021 – με την τότε ονομασία Grand Ace2– από την Pan Ocean, έναντι 9,3 εκατ. δολαρίων.

Την περίοδο 2021-2022 η ναυτιλιακή είχε επενδύσει σε τρία τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, όταν οι τιμές ήταν αρκετά χαμηλότερες. Μεταξύ άλλων, τo 2022 εξαγόρασε έναντι 15 εκατ. δολαρίων, το δεξαμενόπλοιο Daisy M, χωρητικότητας 50,319 dwt και κατασκευής 2008, το οποίο μετονομάστηκε σε Sea Runner.

Με την εκτίμηση ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας και οι ανατάξεις στη Μέση Ανατολή θα συνεχιστούν για αρκετό καιρό, ο κ. Κοσσίδας, όπως επισήμανε στο tradewinds, αποφάσισε να προχωρήσει σε επενδύσεις στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων.

Έτσι, εκτός από την συμφέρουσα πώληση που πραγματοποίησε, συμφώνησε και την εξαγορά τριών τάνκερ.

Συγκεκριμένα, εξαγόρασε τα δύο από τα πέντε MR που πούλησε τον περασμένο μήνα η Scorpio Tankers. Πρόκειται για τα χωρητικότητας 50,000 dwt STI Garnet και STIRuby κατασκευής 2012 και τα δύο.

Το τρίτο τάνκερ MR2 που θα ενταχθεί στον στόλο της Aerio Shipmanagement, είναι το χωρητικότητας 50,392 dwt Dignity, κατασκευής 2010, το οποίο η εταιρεία εξαγόρασε από την Sea Pioneer Shipping, του Βασίλη Μπακολίτσα.

Σύμφωνα με την Ιntermodal, το συγκεκριμένο πλοίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 29 εκατ. δολαρίων.

Ο επικεφαλής της  Aerio Shipmanagement  επισήμανε ότι δεν σχεδιάζει στην παρούσα φάση να πουλήσει κάποιο άλλο από τα τρία τάνκερ που εξαγόρασε την περίοδο 2021-2022, εκτός αν υπάρξει κάποια πολύ συμφέρουσα προσφορά.

Αντίθετα, εξετάζει την περαιτέρω επέκταση του στόλου του, αναζητώντας ευκαιρίες στη second hand αγορά.

Διαβάστε ακόμη:

Σταμάτης Τσαντάνης: Η Μaxim θέτει τιμή στόχο τα 6 δολάρια για την μετοχή της United Maritime

Pioneer Marine (Δ. Παπούλης – Κ. Ταπακτσόγλου): Πρόσθεσε το 10ο πλοίο της

Ο Όμιλος Γκριμάλντι, έχει κέρδη 483 εκατ. ευρώ, αλλά δεν πληρώνει τις υπερωρίες στους ναυτικούς του «Κνωσσός Παλλάς»!