ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα περίπου τριάντα στον αριθμό τάνκερ λειτουργούν κατά κύριο λόγο σαν πλωτές αποθήκες πετρελαίου, σε μια περίοδο που λόγω της πανδημίας οι επιχειρήσεις έχουν κατεβάσει ρολά και οι οδηγοί έχουν τραβήξει φρένο.
Την ίδια ώρα, πολλά διυλιστήρια έχουν περιορίσει τη δραστηριότητά τους τόσο λόγω του lockdown όσο και λόγω της αναιμικής ζήτησης.
Τα 20 και πλέον εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου που μεταφέρουν τα εν λόγω τάνκερ είναι ο μεγαλύτερος όγκος αργού που έχει βρεθεί ποτέ να «πλέει» ταυτόχρονα ανοικτά της Δυτικής Ακτής, σύμφωνα με την Kpler SAS, η οποία παρακολουθεί την κίνηση των τάνκερ. Γύρω στο 75% αυτών μεταφέρουν πετρέλαιο, που σημαίνει ότι πλέουν σταθερά εδώ και επτά ημέρες – ένα ακόμη ρεκόρ.
Η αποθήκευση πετρελαίου γίνεται όλο και πιο δύσκολη, καθώς αυξάνεται η προσφορά τη στιγμή που η ζήτηση για καύσιμα καταρρέει. Και καθώς οι δεξαμενές έχουν γεμίσει, το πετρέλαιο μεταφέρεται σε τάνκερ που πλέουν ανοικτά της Σιγκαπούρης, της Φλόριντα και, τώρα, και της Δυτικής Ακτής.
Το Seaexpress, ένα τάνκερ που κανονικά μεταφέρει καύσιμα, αυτήν τη στιγμή μεταφέρει αργό για την Royal Dutch Shell εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα, ανοικτά του Πάτζετ Σάουντ στην πολιτεία της Ουάσιγκτον, αφού φόρτωσε στα διυλιστήρια της εταιρείας στο Ανακόρτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές