ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο πλοίο της εταιρείας είναι το M/V Leo Paramount και αγοράστηκε έναντι 40 εκατομμυρίων δολαρίων. Το σκάφος, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία εντός του 2021 θα μετονομαστεί σε M/V Marcos V.
Έτσι, πλέον η εταιρεία θα διαθέτει ένα στόλο 16 πλοίων που θα αποτελείται από 10 Feeder και 6 Intermediate containerships, συνολικής χωρητικότητας 50.371 teu.
Η εταιρεία του Αριστείδη Πίττα ναυπηγεί άλλα δύο πλοία και όταν θα τα παραλάβει το πρώτο τρίμηνο του 2023 θα αποτελείται από 18 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 55.971 teu.
Το καθένα από τα υπό ναυπήγηση πλοία είναι χωρητικότητας 37,237 dwt και μεταφορικής ικανότητας 2,800 teu.
Η αγορά του M/V Leo Paramount, αγοράστηκε με ίδια κεφάλαια και με τραπεζικό δάνειο. Ταυτόχρονα με την απόκτηση, το πλοίο θα χρονοναυλωθεί για τρία χρόνια με ημερήσια τιμή 42.200 δολάρια με πιθανή παράταση για ένα επιπλέον έτος.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολιάζοντας την αγορά του πλοίου είπε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση του M/V Leo Paramount, ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων,κατασκευής 2005. Αυτή η εξαγορά συνεχίζει τη στρατηγική μας για προσεκτικές αγορές, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο της αγοράς. Η σύμβαση ναύλωσης που έχουμε συνάψει με τον ναυλωτή αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια κατά τα τρία πρώτα χρόνια της σύμβασης παρέχοντάς μας σημαντική απόδοση της επένδυσή μας».
Ο Αριστείδης Ι. Πίττας είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός από την ίδρυσή της εταιρείας στις 5 Μαΐου 2005. Από το 1997, ο κ. Πίττας είναι επίσης Πρόεδρος της Eurochart S.A., η οποία είναι θυγατρική εταιρεία.
Η Eurochart είναι μια ναυλομεσιτική εταιρεία που ειδικεύεται στη ναύλωση και την πώληση και την αγορά πλοίων. Από το 1997, ο Αρ. Πίττας είναι επίσης πρόεδρος της Eurotrade. Από τον Ιανουάριο του 1995, ο Αρ. Πίττας είναι πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής Eurobulk Ltd. Παραιτήθηκε από Διευθύνων Σύμβουλος τον Ιούνιο του 2005. Η Eurobulk είναι μια εταιρεία διαχείρισης πλοίων που παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών. Από τον Σεπτέμβριο του 1991 έως τον Δεκέμβριο του 1994, ο Αρ. Πίττας ήταν Αντιπρόεδρος της Oceanbulk Maritime SA, εταιρείας διαχείρισης πλοίων. Από τον Μάρτιο του 1990 έως τον Αύγουστο του 1991, ο Αρ. Πίττας υπηρέτησε τόσο ως Βοηθός του Γενικού Διευθυντή όσο και ως Προϊστάμενος του Τμήματος Προγραμματισμού της Varnima International SA, ναυτιλιακής εταιρείας που εκμεταλλεύεται δεξαμενόπλοια.
Από τον Ιούνιο του 1987 έως τον Φεβρουάριο του 1990, ο Αρ. Πίττας ήταν επικεφαλής του τμήματος Κεντρικού Σχεδιασμού της Ελευσίνας Ναυπηγεία Α.Ε. Από τον Ιανουάριο 1987 έως τον Ιούνιο 1987, ο Αρ. Πίττας υπηρέτησε ως Βοηθός του Γενικού Διευθυντή της Ναυτιλιακής Εταιρείας Χίου στο Λονδίνο, μιας εταιρείας που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων. Από τον Δεκέμβριο του 1985 έως τον Ιανουάριο του 1987, ο Αρ. Πίττας εργάστηκε στο τμήμα σχεδιασμού της Ελευσίνας Ναυπηγεία Α.Ε. όπου ασχολήθηκε με τη ναυπηγική και την επισκευή πλοίων. Ο Αρ. Πίττας έχει πτυχίο B.Sc. στη Ναυτική Μηχανική από το Πανεπιστήμιο του Newcastle M Upon-Tyne και μεταπτυχιακό στη Ναυτική Μηχανική από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης.
Διαβάστε επίσης
MSC: Ναυπηγεί 18 πλοία εμπορευματοκιβωτίων αξίας 1,5 δισ. δολαρίων
Από αύριο κανονικά τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών πλοίων
Μαρία Αγγελικούση (Maran Gas): Super deal 411 εκατ. δολαρίων στην αγορά LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!