Στην πώληση ενός εκ των παλαιότερων πλοίων του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση προηγούμενων συμφωνιών ναύλωσης σε δύο containerships της.

Ειδικότερα, η Euroseas υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του χωρητικότητας 1,169 teu containership Ninos, κατασκευής 1990, για scrap. Τα ακαθάριστα έσοδα που θα εισπράξει η εταιρεία από τη συναλλαγή ανέρχονται σε 2,36 εκατ. δολάρια, ενώ το πλοίο θα παραδοθεί στον αγοραστή στο τέλος του τρέχοντος μηνός.

Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 1,96 εκατ. δολάρια.

Επίσης, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε τη χρονική επέκταση της ναύλωσης του Akinada Bridge, χωρητικότητας 5,600 teu και κατασκευής 2001, για τουλάχιστον 12 ακόμη μήνες, μέχρι 13 μήνες μέγιστη διάρκεια, ενώ υπάρχει option για επιπλέον 10 έως 12 μήνες. Τα ημερήσια ναύλα ορίστηκαν στα 17,250 δολάρια και 20,000 δολάρια αντίστοιχα για τις δύο περιόδους.

Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει στις 30 Οκτωβρίου 2020.

Επιπλέον, οι ναυλωτές του χωρητικότητας 4,253 teu panamax  Synergy Oakland (κατασκευής 2009) άσκησαν προηγούμενη option για επιπλέον 8-12 μήνες, αρχής γενομένης από τις 23 Οκτωβρίου 2020.

Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas σχολίασε: “Η δύναμη της αγοράς containerships μεσαίου μεγέθους μας έδωσε τη ευκαιρία να επεκτείνουμε χρονικά τη ναύλωση του Akinada Bridge με ναύλα που θα συμβάλλουν σημαντικά στις ταμειακές μας ροές τον επόμενο χρόνο”.

Παράλληλα επισήμανε ότι η εταιρεία εστιάζει τη αναπτυξιακή στρατηγική της στον τομέα των μεσαίων feeder και επιδιώκει να αξιοποιήσει τη θέση της ως η μόνη εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ ναυτιλιακή με μικρότερα containerships.

Ο κ. Πίττας εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία για τις προοπτικές της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων σε όλα τα τμήματα, καθώς η ανάπτυξη του στόλου τα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται περιορισμένη με βάση τις πρόσφατες τάσεις.

Ενθαρρυντική χαρακτήρισε την έναρξη της ανάκαμψης της αγοράς ναύλων στα τέλη Ιουλίου 2020, αλλά τόνισε ότι οι οικονομικές αβεβαιότητες παραμένουν υψηλές λόγω τόσο της πιθανότητας αναζωπύρωσης της πανδημίας και των συνεχιζόμενων εμπορικών εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, που επηρεάζουν την αγορά εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση