• Ναυτιλία

    Αριστείδης Πίττας (Euroseas): Δεύτερη συμφωνία για νεότευκτο σε μία εβδομάδα με ναύλα αυξημένα κατά 10%

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry - Euroseas

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry και Euroseas


    Δεύτερη συμφωνία ναύλωσης μέσα σε λίγες ημέρες υπέγραψε η ναυτιλιακή Euroseas του εφοπλιστής Αριστείδη Πίττα για νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σε τιμή υψηλότερη από την πρώτη.

    Η εισηγμένης στο Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε ότι το χωρητικότητας 1,800 teu containership Pepi Star, ναυλώθηκε στην τιμή των 24.250 δολαρίων ημερησίως για χρονική περίοδο από 23 έως 25 μήνες. Η συμφωνία για το υπό κατασκευή πλοίο θα ισχύσει από την παράδοση του, που έχει οριστεί για τον επόμενο μήνα.

    Σημειώνεται ότι πριν από μία εβδομάδα, η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει αντίστοιχη συμφωνία για το αδελφό πλοίο Stephania K, χωρητικότητας 1.800 teu, το οποίο θα παραλάβει στις 28 Ιουνίου. Η διάρκεια της ναύλωσης έχει την ίδια διάρκεια, αλλά τα ναύλα είναι στα 22.000 δολάρια την ημέρα.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, δήλωσε ικανοποιημένος με το συμβόλαιο του Pepi Star.

    «Ναυλώσαμε το επερχόμενο νεότευκτο πλοίο μας, το έβδομο σε μια σειρά εννέα πλοίων και τελευταίο από τα τρία containerhips χωρητικότητας 1,800 teu, σε μια κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών, με κερδοφόρα ναύλα 24.250 δολάρια ημερησίως για περίοδο δύο ετών. Αυτή η τιμή αντιπροσωπεύει αύξηση 10% σε σύγκριση με την ναύλωση του αδελφού πλοίου Stephania K, στα 22.000 δολάρια μόλις πριν από μία εβδομάδα, σαφής ένδειξη της συνεχούς ενίσχυσης των τιμών της ναυλαγοράς containerships κατά τους τελευταίους μήνες. Η παρούσα ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 12,3 εκατ. δολάρια στα EBITDA για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης – αυξάνοντας την εναπομένουσα κάλυψη των ναύλων μας για το 2024 στο 91%».  

    Τα επίπεδα των ναύλων έχουν εκτιναχθεί σε υψηλότερα επίπεδα, καθώς η χωρητικότητα είναι δεσμευμένη σε μεγαλύτερες διαδρομές γύρω από τη Νότια Αφρική λόγω των επιθέσεων των Χούθι στα εμπορικά πλοία που περνούν από την Ερυθρά Θάλασσα.

    Η Euroseas διαθέτει στόλο με 22 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 66,262 teu. Θα παραλάβει εντός του 2024 άλλα τέσσερα πλοία, που θα αυξήσουν την χωρητικότητα στα 75,461 teu.

    Διαβάστε επίσης:

    Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Εξασφάλισε 11 εκατομμύρια δολάρια για νεότευκτο πλοίο της

    Όμιλος Γκριμάλντι: Κέρδη 483 εκατ. ευρώ!

    Alphaliner: Πάνω από 30 εκατομμύρια TEU η μεταφορική ικανότητα των πλοίων κοντέινερ που αποτελεί ρεκόρ

     



    ΣΧΟΛΙΑ