ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με την Tankers International το χωρητικότητας 300,000-dwt Nissos Nikouria (κατασκευής 2022) το οποίο είναι εξοπλισμένο με scrubber ναυλώθηκε έναντι 104.633 δολαρίων ημερησίως για 39 ημέρες, για ταξίδι από την Δυτική Αφρική στη Βόρεια Ευρώπη.
Nissos Nikouria (2022 – Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) WAfr/UKC CSSA Kyklades Maritime (TCE: RV USD 109K @ 38 days / Actual USD 102K @ 40 days)https://t.co/ZviUZAtOzd
— Tankers International (@TankersInt) June 16, 2023
Το πλοίο της Okeanis Eco Tankers έχει ναυλωθεί από την CSSA.
Σύμφωνα με την Fearnley Securities οι ναυλωτές βιάζονταν να εξασφαλίσουν κρατήσεις λόγω της έλλειψης διαθέσιμων πλοίων.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα έσοδα της Okeanis Eco Tankers διαμορφώθηκαν στα 88,4 εκατ. δολάρια και το προσαρμοσμένο EBITDA στα 74,4 εκατ. δολάρια.
Τα προσαρμοσμένα συνολικά κέρδη και τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 51,4 εκατομμύρια δολάρια ή 1,60 δολάρια ανά μετοχή, αντίστοιχα.
Το ημερήσιο TCE των πλοίων ανήλθε στα 70.800 δολάρια.
Τα ημερήσια λειτουργικά έξοδα των πλοίων ήταν 8.885 δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των τελών διαχείρισης.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και μέχρι τα μέσα Μαΐου, το 72% των διαθέσιμων spot ημερών στα VLCC έχει ναυλωθεί με μέση τιμή TCE 75.500 δολάρια την ημέρα και το 79% των διαθέσιμων spot ημερών των Suezmax έχει ναυλωθεί με μέση τιμή TCE 96.500 δολάρια την ημέρα.
Επίσης, το Διοικητικό Συμβούλιο ανακοίνωσε και προχώρησε στις αρχές του Ιουνίου σε επιστροφή κεφαλαίου 1,60 δολαρίων ανά μετοχή στους μετόχους.
Διαβάστε ακόμη:
Danaos Corporation (Γιάννης Κούστας): Αγόρασε το 9,99% της Eagle Bulk Shipping
Μερίσματα δίνουν οι δύο εταιρείες του Σταμάτη Τσαντάνη
Η ελληνική σημαία στη «λευκή λίστα» του Paris MoU
Εκλογές 2023