ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, προχώρησε σε κερδοφόρες συμφωνίες ναύλωσης για δύο εκ των μεσαίου μεγέθους πλοίων της.
Οι ναυλώσεις αφορούν στα χωρητικότητας 4,253 teu containerships της εισηγμένης εταιρείας, τα Synergy Antwerp (κατασκευής 2008) και Synergy Keelung (κατασκευής 2009). Έχουν ελάχιστη περίοδο 36 μηνών και μέγιστη περίοδο 39 μηνών, κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μεικτό ημερήσιο ναύλο 35.500 δολάρια.
Το ποσό είναι κατά πολύ υψηλότερο από τις προηγούμενες συμβάσεις των δύο πλοίων. Συγκεκριμένα, το Synergy Antwerp απασχολείται από την Hapag Lloyd με 26.500 δολάρια ημερησίως για συμφωνία ενός έτους που λήγει τον Μάιο.
Το Synergy Keelung βρίσκεται σε διετή συμφωνία ναύλωσης με την OOCL και ημερήσια ναύλα 23.000 δολάρια μέχρι τον Ιούνιο.
Αμφότερα θα ξεκινήσουν τις νέες τους ναυλώσεις μετά την ολοκλήρωση των υφιστάμενων.
O Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas σχολίασε: «Οι ναυλώσεις αυτές συνεχίζουν να καταδεικνύουν την ισχυρή ζήτηση για πλοία feeder και μεσαίου μεγέθους από liners εταιρείες, παρά την πιθανότητα ενδεχόμενης επαναδρομολόγησης πλοίων μέσω της διώρυγας του Σουέζ αργότερα μέσα στο έτος. Πιστεύουμε ότι οι ναυλωτές είναι πρόθυμοι να εξασφαλίσουν χωρητικότητα αρκετά νωρίτερα σε πολύ σταθερές περιόδους και τιμές, λόγω της περιορισμένης προσφοράς containerships feeder και μεσαίους μεγέθους».
Παράλληλα, ο κ. Πίττας απέδωσε το γεγονός αυτό στο «πολύ περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών» για τα συγκεκριμένα πλοία και στην υψηλή μέση ηλικία τους που υπερβαίνει τα 20 έτη.
«Αυτά τα συγκεκριμένα συμβόλαια αναμένεται να συνεισφέρουν περίπου 57 εκατ. δολάρια σε EBITDA κατά την ελάχιστη συμβατική περίοδο, αυξάνοντας την κάλυψη των ναύλων μας για το 2025 σε περίπου 82% και την κάλυψη των ναύλων μας για το 2026 σε περίπου 45%», πρόσθεσε ο CEO της Euroseas.
Σε μια ακόμη ένδειξη της μεγάλης ζήτησης για πλοία υψηλών προδιαγραφών, πιο αποδοτικά ως προς τα καύσιμα, η Euroseas δήλωσε ότι συμφώνησε με τον ναυλωτή του Synergy Keelung να μοιραστεί το κόστος της αναβάθμισης του πλοίου με συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας (ESD).
Tα τελευταία δύο χρόνια, η Euroseas -που διαθέτει σήμερα στόλο με 22 πλοία- παρήγγειλε 11 νεότευκτα πλοία, επτά από τα οποία παρέλαβε το 2023 και το 2024, ενώ άλλα δύο παραδόθηκαν στην εταιρεία στις αρχές του Ιανουαρίου 2025. Το 2027 είναι προγραμματισμένο να παραλάβει τα υπόλοιπα δύο που είναι υπό κατασκευή.
Διαβάστε επίσης:
Το 2024 διαλύθηκαν συνολικά 409 πλοία
Γιώργος Οικονόμου: Παρήγγειλε άλλα δέκα πλοία κοντέινερ αξίας 1,4 δισ. δολαρίων!
Η Εσθονία προτίθεται να επιβάλλει φόρο για τα πλοία που διέρχονται από την Βαλτική
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συρία: Στην Άγκυρα ο αλ Σάρα- Στρατιωτικές βάσεις σχεδιάζει στη χώρα η Τουρκία
- ΠΝΟ: 24ωρη απεργία σε όλα τα πλοία στις 28 Φεβρουαρίου
- Νομικοί της Ναυτιλίας: Κοινή εκδήλωση με την παραδοσιακή κοπή της Βασιλόπιτας για το 2025
- Κρήτη: Τροχαίο με εγκατάλειψη στο Ηράκλειο – Ακρωτηριάστηκε 25χρονος οδηγός μηχανής