ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι συμφώνησε τη ναύλωση του φορτηγού πλοίου τύπου Kamsarmax, Ekaterini, χωρητικότητας 82,000 dwt και κατασκευής 2018. Το πλοίο παραδίδεται σήμερα στην Euroseas ενώ η συμφωνία που έχει κλείσει με γνωστό ναυλωτή από την Ευρώπη, έχει χρονική διάρκεια δύο χρόνια και ημερήσια ακαθάριστα ναύλα 13.000 δολ.
Η εταιρία αναμένεται να αποκομίσει από τη συγκεκριμένη ναύλωση έσοδα περίπου 9 εκατ. δολ.
Επιπλέον, η Εuroseas εξασφάλισε δάνειο 18,4 εκατ. δολ. που θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της αγοράς του πλοίου. Ωστόσο, μετά την αποπληρωμή της τελευταίας δόσης στο ναυπηγείο και όλα τα έξοδα για την παράδοση του πλοίου, η εταιρία θα ενισχύσει τη ρευστότητα της κατά περίπου 2,2 εκατ. δολ. από το συγκεκριμένο δάνειο.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και CEO της Euroseas, επισήμανε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη σύμβαση διάρκειας δύο ετών για το νέο μας πλοίο Ekaterini μαζί με την αντίστοιχη χρηματοδότησή του. Πιστεύουμε ότι αυτή η κίνηση θα μας προσφέρει σημαντική πρόσθετη ταμειακή ροή για τα επόμενα δύο χρόνια, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία στην αναζήτηση περισσότερων ευκαιριών ανάπτυξης. “
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα ο εφοπλιστής είχε προχωρήσει στην πώληση του bulk carrier Monica P (χωρητικότητας 46.667-dwt και κατασκευής 1998) σε αγοραστή που δεν έγινε γνωστός, έναντι 6,45 εκατομμυρίων δολαρίων. To συγκεκριμένο πλοίο αντικαταστάθηκε από το νεότευκτο kamsarmax Ekaterini.
Η Euroseas ιδρύθηκε το 2005 και ο στόλος της αποτελείται από 17 πλοία, που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Παναγιωτίδης: Η Castor σχεδιάζει το Spotify της ναυτιλίας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής βγαίνει στο σφυρί για χρέη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: B. Βαρδινογιάννης: Συνεχίζει τη διεύρυνση του στόλου της η Avin. Όλες οι λεπτομέρειες