ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συμφωνίες για τη χρονοναύλωση δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με αυξημένα ναύλα, υπέγραψε η ναυτιλιακή Euroseas Ltd., συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.
Πρόκειται για το πλοίο EM Athens, χωρητικότητας 2,506 teu και κατασκευής 2000, το οποίο ναυλώθηκε για ένα χρόνο, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 10.400 δολ. και το πλοίο Manolis P, χωρητικότητας 1,452 teu και κατασκευής 1995, που επέκτεινε το υφιστάμενο συμβόλαιο ναύλωσης για έναν ακόμη χρόνο, με ημερήσια ακαθάριστα ναύλα 9,500 δολ.
Η ναύλωση του EM Athens θα ξεκινήσει στις 9 Απριλίου 2018 και του Manolis στις 7 Απριλίου 2018.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και CEO της Euroseas σχολίασε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα συμφωνία ναύλωσης καθώς και την επέκταση μίας υφιστάμενης συμφωνίας για ένα ακόμη έτος, για δύο εκ των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου μας. Τα ναύλα είναι κατά 30% περίπου υψηλότερα από αυτά που κέρδιζαν τα πλοία μας πριν και αυτή η εξέλιξη αποτελεί σαφή ένδειξη ότι ο κλάδος ανακάμπτει. Έχουμε τοποθετήσει το στόλο των containerships που διαθέτουμε έτσι, ώστε να επωφεληθούμε από την αναμενόμενη αύξηση της αγοράς και, στην παρούσα φάση, έχουμε ακόμη έξι πλοία που πρόκειται να ανανεώσουν τα ναυλοσύμφωνα τους, εντός των επόμενων τριών μηνών. Παραμένουμε αισιόδοξοι για την αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τις προοπτικές της και αναζητούμε τρόπους περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρίας μας και αύξησης της μετοχικής της αξίας.”
Η Euroseas ιδρύθηκε το 2005 και οι μετοχές της διαπραγματεύονται στην αγορά του Nasdaq. Δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων και διαθέτει στόλο με 17 πλοία (3 Panamax, 1 Handymax, 1 Kamsarmax, 1 Ultramax, 11 containerships).
Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2017, η εταιρία ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του προγράμματος ανάπτυξης και ανανέωσης του στόλου της. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συμφωνίας είχε συνάψει η Euroseas για την απόκτηση τεσσάρων πλοίων από την Euromar, παρέλαβε το πλοίο Akinada Bridge, χωρητικότητας 5,600 teu, που κατασκευάστηκε το 2001.
Παράλληλα, προχώρησε στην πώληση ενός εκ των παλαιότερων πλοίων της, του Aggeliki P, στην τιμή των 4,6 εκατ. δολ. Το πλοίο είναι χωρητικότητας 2,008 teu και κατασκευάστηκε το 1998.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δ. Διαμαντίδης: Και η Delta Tankers στον «χορό» των διαλύσεων πλοίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Κυπριακή εταιρεία ναύλωσε τάνκερ της Stealth Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γρ. Καλλιμανόπουλος: Πωλητήριο σε 26 πλοία της χρεοκοπημένης Toisa!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΚΕΠΕΑ/ΓΣΕΕ: Διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα κατά τη διάρκεια των αργιών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
- Τσουκαλάς σε Μαρινάκη για εποχικούς πυροσβέστες: Γιατί η κυβέρνηση αρνείται κάθε πρωτοβουλία που στηρίζει την κοινωνία;
- Πλήγμα κατά της τηλεοπτικής πειρατείας στην Ελλάδα
- Ζελένσκι: Δεν αρκούν οι ευρωπαϊκές εγγυήσεις ασφάλειας – Αληθινή εγγύηση είναι το ΝΑΤΟ