ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Λακωνικός Κόλπος, περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Αθήνας, έχει μετατραπεί σε ζωτικής σημασίας περιοχή για το εμπόριο ρωσικού καυσίμου και αργού πετρελαίου, επιτρέποντας τη μεταφόρτωση φορτίων μεταξύ πλοίων για μεταφορά σε πελάτες της Ασίας.
Ωστόσο, αυτόν τον μήνα, το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας ξεκίνησε τη διεξαγωγή ασκήσεων στην περιοχή σε μια προσπάθεια να σταματήσει μια δραστηριότητα που βοηθάει τη μηχανή εξαγωγών της Μόσχας να λειτουργεί απρόσκοπτα.
Τα πλοία επέστρεψαν για λίγο στον κόλπο τη Δευτέρα, αφού η προηγούμενη ειδοποίηση έληξε την Κυριακή 19 Μαΐου. Ωστόσο, η Υπηρεσία Υδρογραφίας του Πολεμικού Ναυτικού ανακοίνωσε την επανέναρξη των ασκήσεων και τα πλοία έχουν πλέον απομακρυνθεί ξανά. Η νέα ειδοποίηση ισχύει έως τις 3 Ιουνίου.
Το Πολεμικό Ναυτικό πρόσθεσε επίσης μια δεύτερη περιοχή, προς τα νότια, όπου θα πραγματοποιηθούν ασκήσεις. Αποκλείοντας έτσι μια τοποθεσία όπου τα τάνκερ είχαν μεταβεί για να προχωρήσουν στη μεταφόρτωση των φορτίων τους.
Υπάρχει ένα κενό μεταξύ του Λακωνικού Κόλπου και της νέας περιοχής που προστέθηκε, όπου βρίσκεται τώρα συγκεντρωμένος ένας μεγάλος αριθμός πετρελαιοφόρων.
Ο Λακωνικός Κόλπος, όπου τα δεξαμενόπλοια προστατεύονται από τον άνεμο χάρη στους μεγάλους λόφους που τον περιβάλλουν, έχει εξελιχθεί σε σημαντικό κόμβο για τη μεταφόρτωση ρωσικού πετρελαίου σε μεγαλύτερα πλοία και την μεταφορά τους σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμη:
Bloomberg: Τα τάνκερ επιστρέφουν στον Λακωνικό Κόλπο για μεταφορτώσεις ρωσικού πετρελαίου
Süddeutsche Zeitung: Ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Έλληνες εφοπλιστές: 52 τάνκερ παραβίασαν το εμπάργκο της ΕΕ για το ρωσικό πετρέλαιο σε τρεις μήνες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!