ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Άκρα του τάφου σιωπή» επικρατεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες τόσο του Υπουργείου Εξωτερικών όσο και του Ναυτιλίας σχετικά με την υπόθεση του απεγκλωβισμού των 47 Ναυτεργατών (11 Έλληνες) των δύο πλοίων «DELTA POSEIDON» και «PRUDENT WARRIOR» που από τις 27/5/2022 βρίσκονται σε μια ιδιότυπη ομηρία από τις ιρανικές αρχές”.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνης Νταλακογιώργος, η ΠΕΝΕΝ από την πρώτη στιγμή είχε παρέμβει αποφασιστικά ενώ όλο αυτό το διάστημα έχει κάνει 9 φορές διαδοχικές παρεμβάσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία σχετικά με τις ενέργειες των κρατικών αρχών για την απελευθέρωση των Ναυτεργατών.
Στη συνέχεια ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ τονίζει ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, πέρα από τις τοπικές ελληνικές αρχές στο Ιράν, έχει μεταβεί κλιμάκιο των συναρμόδιων Υπουργείων στην χώρα αυτή προκειμένου να διευθετήσει όλα τα εκκρεμή ζητήματα που αφορούν την μεταφορά του πετρελαίου που αρχικά είχε κατασχέσει η χώρα από το Δ/Ξ LANA καθώς επίσης τα διαδικαστικά θέματα που συνδέονται με τα ναυτιλιακά έγγραφα – λιμενικά τέλη, την επάνδρωση και την μετακίνηση του πλοίου και προσθέτει:
«Έως τώρα ο χειρισμός του προβλήματος, ιδιαίτερα από το Υπουργείο Εξωτερικών, γίνεται με όρους μυστικής διπλωματίας και η κοινή γνώμη, ο Ναυτεργατικός κόσμος ουδέν γνωρίζει.
Το ίδιο ισχύει και για τις οικογένειες των Ελλήνων Ναυτεργατών οι οποίες εισπράττουν συνεχώς ως απάντηση τις καθησυχαστικές δηλώσεις των αρμοδίων!
Την ίδια στιγμή τα κυρίαρχα ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια – εφημερίδες – ιστότοποι) στην συντριπτική πλειοψηφία τους επιλέγουν να εφαρμόσουν την κυβερνητική γραμμή της σιωπής…. και με τον τρόπο αυτό αθωώνεται η ευθύνη της εμπλοκής της χώρας μας η οποία προκειμένου να ικανοποιήσει την Αμερικανική αξίωση προχώρησε παράνομα στην κράτηση του πλοίου και στην κατάσχεση του ιρανικού πετρελαίου……
Η κυβέρνηση οφείλει να ενημερώσει άμεσα και ουσιαστικά για την καθυστέρηση που σημειώνεται και για όλες τις πτυχές του ζητήματος τις οικογένειες των πληρωμάτων των δύο πλοίων, τον ναυτεργατικό κόσμο και την κοινή γνώμη της χώρας μας γιατί επί τρεις και πλέον μήνες συνεχίζεται το μαρτύριο και ο γολγοθάς των 47 Ναυτεργατών».
Διαβάστε επίσης:
Βλάβη στον “Πρωτέα” και ταλαιπωρία για 177 επιβάτες
Συνάντηση Μελίνας Τραυλού και Τζον Κέρι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike