ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η μείωση των μεταφορών Hapag-Lloyd ,διευκρίνισε,θα μπορούσε να είναι 70-80% σε σύγκριση με τους τρέχοντες διακινούμενους όγκους.
Σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ της MSC και της πόλης του Αμβούργου, η MSC θα κάνει προσφορά μετρητών 16,75 ευρώ ανά μετοχή για την απόκτηση όλων των εισηγμένων μετοχών κατηγορίας Α της HHLA – Hamburger Hafen und Logistik AG.
Η πόλη του Αμβούργου, η οποία κατέχει το 69% των μετοχών A της Hhla και όλων των μη εισηγμένων μετοχών της S, θα διατηρήσει τον έλεγχο του λιμένα του Αμβούργου με μερίδιο 50,1% μέσω των μετοχών της S.
Ως μέρος της συμφωνίας, η MSC προσφέρθηκε να αυξήσει τον όγκο μεταφοράς μέσω του λιμένα του Αμβούργου κατά 1 εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια (TEU) ετησίως. Αυτό θα αντιπροσωπεύει αύξηση 12% σε σύγκριση με το 2022, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 8,3 εκατομμύρια TEU που διέρχονται από το λιμάνι.
Κύκλοι της Hapag-Lloyd αντέδρασαν με απογοήτευση στην προσφορά της MSC την περασμένη Τετάρτη, λέγοντας ότι η πληρωμή τελών τερματικού στον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της ως μέρος της συμφωνίας θα ήταν «προσβολή».
Η Hapag-Lloyd, που ιδρύθηκε το 1847, αποκαλεί τη βόρεια γερμανική πόλη «σπίτι της». Ανήκει επίσης εν μέρει στην πόλη του Αμβούργου και αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 50% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι.
Ο Habben Jansen τόνισε ότι η συμφωνία MSC-Hhla θα αλλάξει την ανταγωνιστική δυναμική του λιμανιού. «Νομίζω ότι ο όγκος που μπορεί να χειριστεί κανείς στο Αμβούργο έχει τα όριά του», είπε ο Habben Jansen στο Reuters, προσθέτοντας ότι υπάρχουν ορισμένα γεωγραφικά μειονεκτήματα σε σύγκριση με τον ανταγωνιστή του Wilhelmshaven.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Μειώθηκαν οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Καυτό καλοκαίρι για τους Έλληνες εφοπλιστές: Παρήγγειλαν 76 νέα πλοία – Στο επίκεντρο τα bulkers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μηνάς Δήμος: Επιτακτική η ανάγκη για εκσυγχρονισμό των επιμελητηρίων – Εκδήλωση για το μέλλον του ΕΒΕΑ
- Αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ: Αυξήθηκαν οριακά οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο
- Δίκη Σπαρτιατών: Ξανά απών ο Βασίλης Στίγκας από το δικαστήριο
- Φρανσουά Πινό: Ο ιδρυτής της Kering (Gucci) εκτός του top 100 των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο