ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Την μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία των ΗΠΑ όσον αφορά τον αριθμό πλοίων θα δημιουργήσει η πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου, μέσω της συγχώνευσης της Navios Maritime Partners με την Navios Maritime Acquisition.
Η νέα εταιρεία θα διαθέτει στόλο με πάνω από 140 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 15 εκατ. dwt και θα έχει παρουσία στις τρεις βασικές αγορές (ξηρό φορτίο, μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοια), με 15 διαφορετικούς τύπους πλοίων.
Η τρέχουσα αξία του στόλου της νέας εταιρείας υπολογίζεται στα 4,2 δισ. δολάρια, βάση του μέσου όρου των δημοσιευμένων reports των ναυλομεσιτών, και η αξία της νέας εταιρείας (enterprise value) υπολογίζεται στα 2,25 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση κάθε μέτοχος της Navios Acquisition θα λάβει 0,1275 μετοχές της Navios Partners, για κάθε μια μετοχής της Navios Acquisition.
Η Αγγελική Φράγκου πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος και των δυο εταιρειών σχολίασε μεταξύ άλλων: “Η νέα εταιρεία θα είναι η μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή στο αμερικανικό χρηματιστήριο όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων της, με 15 διαφορετικούς τύπους πλοίων, στις τρεις βασικές κατηγορίες της αγοράς, εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 end markets.
Το ένα τρίτο του στόλου μας θα αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία της αγοράς, ξηρού φορτίου, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοιων. Πιστεύουμε ότι αυτός ο συνδυασμός θα έχει ως αποτέλεσμα μια ισχυρότερη, πιο ανθεκτική οντότητα, μετριάζοντας την κυκλικότητα του κάθε τομέα. Αυτό θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες σε ολόκληρο τον κλάδο και να παρέχουμε επιπλέον αποδόσεις στους μετόχους μας. Αυτός ο συνδυασμός δύο εταιρειών με παρόμοιες βασικές αξίες και πεποιθήσεις, θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που περιμένουν οι πελάτες μας”.
Με έσοδα από τα υφιστάμενα συμβόλαια 1,6 δισ. δολ. και περίπου 47.634 διαθέσιμες ημέρες απασχόλησης το 2022, ο συνολικός στόλος της νέας εταιρείας θα είναι κατά τοποθετημένος για να εκμεταλλευτεί την ισχυρή ναυλαγορά του ξηρού φορτίου καθώς και το μελλοντικό ανοδικό γύρισμα της αγοράς των τάνκερ.
Διαβάστε ακόμα:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike