ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα η εταιρία ανακοίνωσε ότι έκλεισε συμφωνία για την απόκτηση του 22ου πλοίου της, το οποίο και θα παραλάβει εντός του πρώτο τριμήνου του 2018.
Πρόκειται για ένα πλοίο χωρητικότητας 4,250-teu, που κατασκευάστηκε το 2010 και θα εξαγοράσει η ναυτιλιακή έναντι 11,78 εκατ. δολ. Από το συνολικό ποσό του τιμήματος, θα αποπληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος σε μετρητά και 6 εκατ. δολ. μέσω δανεισμού.
Η Navios Containers έχει στόχο την εισαγωγή των μετοχών της στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
Υπενθυμίζεται ότι ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2017 για να “υποδεχθεί” τα 14 containerships που απέκτησε πέρυσι η Navios από την Rickmers Maritime Trust.
Η Navios Containers διαχειρίζεται στόλο 21 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 88.880 TEU. Η μέση ηλικία των πλοίων της διαμορφώνεται στα 9,8 έτη. Μετά την εξαγορά του 22ου πλοίου, η συνολική χωρητικότητα του στόλο της θα διαμορφωθεί στα 93.130 ΤΕU.
Η εταιρία έχει ναυλώσει το 56,5% και το 18,7% των διαθέσιμων ημερών του στόλου για το 2018 και το 2019 αντίστοιχα, και αναμένει έσοδα 87,3 εκατ. δολ. και 40,7 εκατ. δολ. αντίστοιχα από τις μέχρι τώρα συμφωνίες.
Τα καθαρά έσοδα της στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν στα 1,7 εκατ. δολ. ενώ στο σύνολο της φολορογικής χρήσης, Απριλίου-Δεκεμβρίου 2017 ανήλθαν στα 2,63 εκατ. δολ. Αντίστοιχα τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 9,9 εκατ. δολ. και 18,7 εκατ. δολ.
Παράλληλα, όπως έχει ανακοινώσει, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την αναχρηματοδότηση των δανείων που λήγουν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2019, συνολικού ύψους 102,7 εκατ. δολ. με βάση τα στοιχεία στις 31 Δεκεμβρίου 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε πλειστηριασμό και δεύτερο τάνκερ που διαχειριζόταν η Trinity Ships
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Xάρης Βαφειάς: Μπαράζ ναυλοσυμφώνων από τη StealthGas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προϋπολογισμός 2025: 15+1 ερωτήσεις και απαντήσεις από το υπουργείο Οικονομικών
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών