ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Η πορεία ανάκαμψης των ναύλων των capesize εξαρτάται πλέον από τον Ατλαντικό
Ειδικότερα, η γερμανική εταιρία DHL ναύλωσε το πλοίο Navios Gem, χωρητικότητας 181,000 dwt και κατασκευής 2014, για ένα έτος, στην τιμή των 21.000 δολ. ημερησίως, με παράδοση την επόμενη εβδομάδα στη Σαγκάη, σύμφωνα ναυλομεσίτες.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο πλοίο ήταν πριν κλεισμένο για 15 μήνες στην Koch Logistics.
Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα πλοίο υψηλής ποιότητας, ωστόσο, εκφράζουν τον προβληματισμό τους σχετικά με το κατά πόσο θα εξακολουθήσουν τα πλοία capesize να αποφέρουν υψηλά κέρδη, αν η spot αγορά δεν παρουσιάσει βελτίωση και αύξηση.
Το tradewinds αναφέρει ότι η Νavios προσπάθησε να κλείσει την ημερήσια τιμή ναύλωσης στα 22.000 δολ. Ωστόσο, στη spot αγορά των capesizes οι τιμές συνεχίζουννα υποχωρούν και βρίσκονται τώρα κάτω από τα 10.000 δολ. ημερησίως.
Μάλιστα, η Alibra Shipping στο τελευταίο εβδομαδιαίο report της αναφέρει ότι τα μακροχρόνια ναύλα στα capesize κυμαίνονται στα 18.750 δολ. ημερησίως, ενώ πριν από μία εβδομάδα ήταν πάνω από 20.000 δολ.
Παράλληλα, η Navios Maritime έκλεισε συμφωνία και για το capesize Navios Equator Prosper, κατασκευής 2000 και χωρητικότητας 171,000 dwt. Ο ναυλωτής δεν έχει γίνει γνωστός, η διάρκεια της ναύλωσης είναι ένας χρόνος, ωστόσο, τα ναύλα προσαρμόστηκαν τιμαριθμητικά με την spot τιμή, μείον 6%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ν. Τσάκος: Στα διαλυτήρια του Μπανγκλαντές το παλαιότερο πλοίο της TEN
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Λαλιώτης: Πουλάει πλοίο σχεδόν στη διπλάσια τιμή από αυτήν που το αγόρασε
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεωργίου: Ναύλωση πλοίου σε τιμή-έκπληξη για τη ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν