ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αντιπαράθεση αυτή αφορά στην υπόθεση του πλοίου CV Stealth (χωρητικότητας 104.500 dwt, κατασκευής 2005), το οποίο παρέμεινε υπό κράτηση για τρία χρόνια στη Βενεζουέλα, μετά την οποία δεν ήταν πια σε θέση να πλεύσει ξανά. Η υπόθεση εκδικάζεται σε δικαστήριο του Τέξας, στις ΗΠΑ, όπου κατά το παρελθόν δικαστής έχει απορρίψει τους ισχυρισμούς της πλευράς Βαφειά, κρίνοντας ότι “δεν υπάρχουν στοιχεία […] ότι υπάρχει οποιαδήποτε οικονομική ενότητα μεταξύ του [πατέρα] Karamehmet και της [κόρης] Williams”, ή ότι η Geden ήλεγχε ή ελέγχει την Advantage. Ωστόσο, η Psara Energy καταγγέλλει απάτη και υποστηρίζει τώρα ότι έχει νέα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η μεταβίβαση των πλοίων από την Geden Lines στην Advantage ήταν εκ του πονηρού, ώστε να γλιτώσει από τις απαιτήσεις της ίδιας και των άλλων μη εξασφαλισμένων πιστωτών της.
Η Advantage ιδρύθηκε το 2015 για να αγοράσει 11 τάνκερ aframax και suezmax και 7 product tankers από την Geden Holdings, και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Psara Energy η εταιρεία ανήκει κατά 85% στην Gulsun Nazli Karamehmet-Williams, κόρη του ιδιοκτήτη της Geden, Mehmet Emin Karamehmet, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Advantage, Tugrul Tokgoz, ήταν επίσης στην Geden Holdings όταν τα πλοία της κυκλοφορούσαν υπό την ονομασία της Geden Lines, και ο οικονομικός διευθυντής Mehmet Mat είχε το ίδιο πόστο στην Geden Holdings.
Πάντως, ο Tokgoz υποστηρίζει πως όλα αυτά δεν ευσταθούν. “Αρνούμαστε απολύτως ότι η κ. Williams, ο Tokgoz ή ο May έχουν προβεί σε οποιαδήποτε αναληθή κατάθεση στα αμερικανικά δικαστήρια, και αυτοί οι πολύ σοβαροί και ανεύθυνοι ισχυρισμοί είναι αβάσιμοι”, υποστήριξε ο Tokgoz, μιλώντας στο TradeWinds. “Η Advantage Tankers απέκτησε νόμιμα και ορθά τα πλοία από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες πριν από αρκετά χρόνια και η ιδιοκτησία της Advantage Tankers είναι εντελώς διαχωρισμένη από τον όμιλο Geden”, πρόσθεσε.
Πάντως, ένα επιπλέον ζήτημα γεννάται από την περίπτωση της Future Holdings, μίας εταιρείας που υποτίθεται πως θα ήταν το όχημα για μία κοινοπραξία της Karamehmet-Williams και δύο hedge funds της Νέας Υόρκης που στη συνέχεια υπαναχώρησαν. Η ίδια η Karamehmet-Williams έχει καταθέσει ότι η εταιρεία είναι ανενεργή και δεν διαθέτει περιουσιακά στοιχεία, ωστόσο φέρονται να υπάρχουν έγγραφα που τη συνδέουν με συναλλαγές την περίοδο 2013-2015, με τον Tokgoz ως πρόεδρο της εταιρείας να αναφέρει σε έγγραφο ότι η Future Holdings είχε στον στόλο της επτά τάνκερ από τον Ιούλιο του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα τάνκερ και bulkers φέτος. Όλα τα ονόματα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Το νέο mega deal του B. Mαρινάκη ύψους 2 δις. δολαρίων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Αποσύρει τα πλοία της από το The Cool Pool η Dynagas
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν