Η εισηγμένη στο Nasdaq Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, επεκτείνει τον στόλο της με υπογραφή νέων συμβολαίων με την China Shipbuilding Trading και τη θυγατρική της CSSC Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων LNG-ready LR2 aframax και μεταφοράς αργού πετρελαίου.

Τα χωρητικότητας 114.000 dwt πλοία, κοστίζουν περίπου 64,8 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και αναμένεται να παραδοθούν τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο του 2026.

Οι νέες κατασκευές θα είναι εξοπλισμένες με ηλεκτρονικούς κύριους κινητήρες με επιλεκτικούς καταλυτικούς αντιδραστήρες υψηλής πίεσης (HPSCR), και συστήματα επεξεργασίας νερού έρματος.

Η Performance κατέχει και διαχειρίζεται επτά δεξαμενόπλοια aframax, με τρία νέα LR2 να τεθούν σε λειτουργία τα επόμενα χρόνια.

Τον Μάρτιο, η εταιρεία με έδρα την Αθήνα υπέγραψε συμβόλαιο με την SWS για μια παρόμοια νέα κατασκευή που αναμένεται να παραδοθεί γύρω στον Οκτώβριο του 2025 με τιμή 62,6 εκατ. δολαρίων.

«Μετά την πώληση των παλαιότερων δεξαμενόπλοιων aframax του 2007, του P. Fos τον Οκτώβριο του 2022 και του P. Kikuma τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να παραλάβει τρία πανομοιότυπα πλοία στα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2026. Αυτές οι πωλήσεις και οι εξαγορές αποτελούν τη βασική στρατηγική επέκτασης και ανανέωσης του στόλου μας. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη του στόλου δεξαμενόπλοιων θα φτάσει σε ιστορικά υψηλά τα επόμενα χρόνια και η διατήρηση ενός σύγχρονου στόλου μεταξύ ενός γηρασμένου παγκόσμιου στόλου σε περιόδους υψηλής ζήτησης θαλάσσιου εμπορίου θα έχει ως αποτέλεσμα σταθερά ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες ενεργητικού», δήλωσε ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης

Performance Shipping (Αλίκη Παληού): Πούλησε πλοίο με 39,3 εκατ. δολάρια με κέρδος 17,3 εκατ. δολαρίων

Οι 6 εφοπλιστές που έχουν ρευστό πάνω από $2 δισ. – Υψηλά κέρδη και μερίσματα από τις εισηγμένες ναυτιλιακές

Χάος στην Ερυθρά Θάλασσα: Πάνω από 100 containerships αλλάζουν διαδρομή – Οι επιπτώσεις