Η ναυτιλιακή εταιρεία Minerva Marine, του Ανδρέα Μαρτίνου, ενίσχυσε με ένα ακόμη containership τον στόλο της. Πρόκειται για το έκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποκτά τα τελευταία δύο χρόνια. 

Σύμφωνα με την MP Shipbrokers, η Transfar Shipping προχώρησε στην πώληση του χωρητικότητας 1,780 teu A Goryu σε Έλληνες αγοραστές, στην τιμή των 32 εκατ. δολαρίων. Άλλες ναυλομεσιτικές πηγές συνδέουν την πώληση με την Minerva Marine.

1

Το πλοίο είναι ναυλωμένο στην γερμανική Hapag-Lloyd έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως, μέχρι το τρίτο τρίμηνο του έτους, αναφέρει το tradewinds.

Η ναυτιλιακή της οικογένειας Μαρτίνου εισήλθε στην αγορά των containerships το 2023, με την παραλαβή του χωρητικότητας 1,844 teu Little Emma, που ναυπηγήθηκε το ίδιο έτος.  Ακολούθησε το αδελφό πλοίο, αντίστοιχου μεγέθους, Little Athina (κατασκευής 2024) που παρέλαβε τον Φεβρουάριο του 2024. Το κόστος των δύο πλοίων εκτιμάται ότι ανήλθε στα 59 εκατ. δολάρια.

Η Minerva αγόρασε ένα τρίτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τον Νοέμβριο του 2023, από την κινεζική Starocean Marine. Πρόκειται για το A Kobe χωρητικότητας 1,781 teu (κατασκευής 2023) το οποίο μετονομάστηκε σε Little Warrior. Η τιμή πώλησης ανήλθε σε 25 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές.

Στα τέλη του περασμένου έτους η εταιρεία, απέκτησε το Lecangs Dolphin, μεταφορικής ικανότητας 1,800 teu, ναυπήγησης 2023 με εκτιμώμενη τιμή, μεταξύ 30 και 32 εκατομμυρίων δολαρίων. Εντάχθηκε στον στόλο της με την ονομασία Little Dolphin.

Στη συνέχεια εξαγόρασε το χωρητικότητας 2,433 teu (κατασκευής 2023), CUL Qingdao, έναντι 40 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Little Concert και εισήλθε στο στόλο της Minerva τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους.

Ο όμιλος Minerva ιδρύθηκε το 1996 από τον Ανδρέα Μαρτίνο και αναδείχθηκε γρήγορα σε κυρίαρχη δύναμη στον κλάδο των aframax τάνκερ. Τα επόμενα χρόνια επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες τάνκερ, όπως τα VLCC, MR και suezmax.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της η εταιρεία έχει στόλο με 71 πλοία. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 10 bulkers του ομίλου, τα οποία βρίσκονται υπό την εποπτεία της Minerva Dry, η οποία ιδρύθηκε το 2020 για αυτό τον σκοπό.

Στον πλήρως διαφοροποιημένο στόλο της Minerva περιλαμβάνονται και επτά πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers), εκ των οποίων τα δύο είναι υπό κατασκευή στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries. Θα παραδοθούν στη ναυτιλιακή το 2026.

Διαβάστε επίσης:

Committee: Ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί 4.221 πλοία

Global Ship Lease (Γιώργος Γιουρούκος): Πούλησε τρία πλοία, αγόρασε τέσσερα και έχει εξασφαλισμένα έσοδα 1,88 δισ. δολάρια

Attica Group: Πώληση του πλοίου Κρήτη ΙΙ για ανακύκλωση έναντι $3,6 εκατ.