Η ναυτιλιακή εταιρεία Minerva Marine, του Ανδρέα Μαρτίνου, πραγματοποίησε μια νέα προσθήκη, την τέταρτη κατά σειρά, πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η εταιρεία, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, αγόρασε το Lecangs Dolphin, μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu, ναυπήγησης 2023 με εκτιμώμενη τιμή, που κυμαίνεται μεταξύ 30 και 32 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το πλοίο είχε αρχικά παραγγελθεί από κινέζο κατασκευαστή επίπλων και πωλητή Loctek στις αρχές του 2022.

Ο πωλητής αναφέρεται ότι είναι η Lecangs Marine της Κίνας, που έχει ναυλώσει το πλοίο σε θυγατρική της γαλλικής εταιρείας τακτικών γραμμών CMA CGM στις ενδοασιατικές συναλλαγές.

Η Minerva, η οποία είναι διαχειρίστρια δεξαμενόπλοιων και φορτηγών πλοίων, εισήλθε στα κοντέινερ πέρυσι με την παραλαβή του 1.844 teu Little Emma, ναυπήγησης 2023.

Το Little Emma ήταν το πρώτο από τα δύο νεότευκτα Bangkokmax που εξασφάλισε ο πλοιοκτήτης το 2022 με αναφερόμενη τιμή 30 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο.

Το αδελφό σκάφος και το αντίστοιχου μεγέθους Little Athina (κατασκευής 2024) παραδόθηκε στον Ανδρέα Μαρτίνο τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους.

Και τα δύο πλοία κατασκευάστηκαν από την κινεζική Jiangsu New Yangzi Shipbuilding.

Η Minerva αγόρασε ένα τρίτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τον Νοέμβριο του περασμένου έτους ως μεταπώληση από τον Κινέζο πλοιοκτήτη Starocean Marine.

Το A Kobe χωρητικότητας 1.781 teu (κατασκευής 2023) αποκτήθηκε από την Starocean — επίσης γνωστή ως Goto Shipping, σε τιμή γύρω από τα 25 εκατομμύρια δολάρια. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Little Warrier.

Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Minerva Dry, μιας εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Ανδρέα Μαρτίνο το 2020 για την επίβλεψη του στόλου bulker της εταιρείας.

Η Minerva Marine Inc. ιδρύθηκε το 1996 και η Minerva Dry Inc. το 2020 στην Ελλάδα ως εταιρείες διαχείρισης πλοίων με στόχο την παροχή υπηρεσιών στη θαλάσσια αλυσίδα εφοδιασμού.

Η εταιρεία διαθέτει 68 πλοία, από τα οποία τα 14 είναι φορτηγά και τα 54 είναι δεξαμενόπλοια.

Διαβάστε επίσης: 

Ο Γιάννης Στουρνάρας προκρίνει την ψήφιση μέτρων για την προσέλκυση πλοίων στην ελληνική σημαία – Γιατί υπάρχει αποφυγή του εθνικού νηολογίου;

Διαδικτυακό σεμινάριο από τον Σύνδεσμο Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων

Κρουαζιέρα: Οι εννέα προϋποθέσεις που έθεσε η ΕΕΚΦΝ στην πολιτική ηγεσία