Στην πώληση του παλαιότερου capesize του στόλου της προχώρησε η εταιρεία Minerva Marine συμφερόντων του Ανδρέα Μαρτίνου.

Σύμφωνα με την Xclusive Shipbrokers, πρόκειται για το capesize Sapientza, χωρητικότητας 177,736 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2008. Οι αγοραστές είναι Κινέζοι, κατά την ναυλομεσιτική, ενώ το τίμημα ανήλθε στα 22 εκατ. δολάρια.

Από τις αρχές Οκτωβρίου 2023, οι τιμές των μεταχειρισμένων bulkers κινούνται ανοδικά, αναφέρει η Xclusive στο εβδομαδιαίο της report. Ειδικότερα η κατηγορία των capesize, παρουσιάζει αξιοσημείωτη άνοδο, καθώς τόσο οι τιμές όσο και οι πωλήσεις βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Ειδικότερα, η εταιρεία αναφέρει ότι στα πλοία πέντε, δέκα και 15 ετών οι αξίες εκτινάχθηκαν κατά 18%, 27% και 23% αντίστοιχα, στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων πέντε ετών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις. Συγκεκριμένα, από τον Οκτώβριο του 2023 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2024, άλλαξαν χέρια 55 capesizes.

Η Minerva Marine είχε στον στόλο της το κινεζικής κατασκευής Sapientza από τότε που το παρέλαβε ως νεότευκτο, ενώ τον περασμένο Αύγουστο το πλοίο πέρασε ειδική επιθεώρηση.

Η ναυτιλιακή ιδρύθηκε το 1996 από τον Ανδρέα Μαρτίνο και αναδείχθηκε γρήγορα σε κυρίαρχη δύναμη στον κλάδο των aframax τάνκερ.

Διαθέτει συνολικά 57 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων τα 27 είναι aframax, ενώ έχει επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες, όπως τα VLCC, MR και suezmax.

Παράλληλα, διαθέτει στόλο με 14 bulkers, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ενώ την περίοδο 2021 και 2022 είχε προχωρήσει σε επιλεκτικές εξαγορές capesize.

Διαβάστε επίσης:

ΟΛΠ: Σημαντικά συμπεράσματα στο 5ο Balkans & Black Sea Forum 

Κορυφώνεται ο δικαστικός αγώνας: Αίτημα απόρριψης της αγωγής του Γιώργου Οικονόμου από την Αλίκη Παληού

Μιχάλης Καραγιάννης (Roswell Tanker): Πούλησε δεξαμενόπλοιο με κέρδος 13,1 εκατ. δολάρια