Ένα νέο ρεκόρ, στην αγορά των containerships «έσπασε» η Cyprus Sea Lines, συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάννη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ναύλωσε το containership “S Santiago” χωρητικότητας 5.000 teu και ναυπήγησης 2006, για ένα ταξίδι 45 ημερών στα 135.000 δολάρια την ημέρα.

Με την ναυλαγορά στα containerships να «τρέχει» με ρυθμούς που άνθρωποι της ναυτιλίας δεν έχουν ξαναδεί στο παρελθόν, το “S Santiago” θα πετύχει έσοδα 6 εκατ. δολαρίων μέσα σε διάστημα 45 ημερών, ενώ υπάρχει option για ένα ακόμα ταξίδι.

Σύμφωνα με το FreightWaves, το πλοίο ναυλώθηκε για κυκλικό ταξίδι 45 ημερών με επιλογή του ναυλωτή για ακόμα ένα, ενώ ναυλωτής ήταν ο κινεζικός  freight forwarder 3 Seas.

Το S Santiago που κατασκευάστηκε στη Νότια Κορέα το 2006 έχει μεταφορική ικανότητα 5.060 TEUs.

Η παγκόσμια αγορά εμπορευμάτων βρίσκεται σε μια άνευ προηγουμένου ανοδική πορεία από τα μέσα του 2020, όταν η πανδημία διέκοψε τις αλυσίδες εφοδιασμού κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα τελικά την αύξηση της ζήτησης τελικών προϊόντων τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ευρώπη. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η ζήτηση για χωρητικότητα containerships σε παγκόσμια κέντρα εξαγωγών όπως η Κίνα, η Ινδία και η Νότια Κορέα να εκτιναχθεί.

Oίκος Drewry

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο σύνθετος δείκτης World Container του οίκου Drewry αυξήθηκε κατά 3,3% ή 207 δολ., στα 6.463,78 δολ. ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδών (ft) στα τέλη Μαΐου και παραμένει σε επίπεδα 310,1% υψηλότερος από ό,τι πριν από έναν χρόνο.

Ο μέσος σύνθετος δείκτης του WCI, της Drewry, είναι στα 5.299 δολ. ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 πόδων και είναι 3.382 δολάρια υψηλότερος από τον πενταετή μέσο όρο των 1.916 δολ. ανά container 40 ποδών.

Διαβάστε επίσης:

Στα 15 capes ο στόλος της Seanergy

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση