«Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σταματήσουν τα πλοία και ένα πλήθος επιβατών, που έχει πληρώσει εγκαίρως το εισιτήριο, δεν θα μπορεί να επιβιβαστεί  στα πλοία».

Αυτή η κραυγή απόγνωσης διατυπώνεται σε κοινή επιστολή που εστάλη στη γενική διευθύντρια του MIMS, Maria Teresa Di Matteo, τα τρία συνδικάτα (Filt-Cgil, Fit-Cisl και Uiltrasporti ) και οι δύο εφοπλιστικές ενώσεις ενώσεις Assarmatori και Confitarma .

1

Τις τελευταίες εβδομάδες, συνδικάτα και οι ενώσεις επισημαίνουν στην επιστολή τους ότι έχει προκύψει ένα σοβαρό πρόβλημα που σχετίζεται με την έλλειψη προσφερόμενων ναυτικών από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από την Ιταλία για να ναυτολογηθούν στα ακτοπλοϊκά πορθμεία που εκτελούν υπηρεσίες ενδομεταφοράς.

«Με αυτή την έλλειψη υπάρχει κίνδυνος να προκληθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα αδυναμία συμμόρφωσης με τους ελάχιστους κανόνες απασχόλησης ναυτικών και τη λειτουργία των πλοίων», αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα η επιστολή των φορέων.

Αυτή τη στιγμή, τα τρία σωματεία και οι δύο ενώσεις εφοπλιστών υποστηρίζουν ότι αναζητούνται 1.100 ναυτικοί. Τις τελευταίες ημέρες ο πρόεδρος της Confitarma, Mario Mattioli, επισήμανε τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συνομοσπονδίας εφοπλιστών, η ευθύνη θα βαρύνει την Πολιτεία και προσθέτει: «Και εμείς τρομοκρατούμαστε με το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού. Αναλαμβάνω την ευθύνη για αυτό που λέω: σε πολλούς τομείς, ειδικά σε εποχικούς, το πρόβλημα προκύπτει, όχι μόνο στα πλοία αλλά και σε όλη την ξενοδοχειακή επιχείρηση».

Διαβάστε επίσης:

Yu Zenggang (ΟΛΠ): Η Ελλάδα παραμένει το πιο ενεργητικό κέντρο της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας και παράγοντας ανάπτυξης

Μαρία Δεληγιάννη (CLIA) στο mononews: Δυναμική επιστροφή της κρουαζιέρας – 87 κρουαζιερόπλοια προγραμμάτισαν 5.000 προσεγγίσεις στα ελληνικά νησιά και λιμάνια