• First Top Stories

    Αν είναι δυνατόν: Ο σκληρός τεχνοκράτης Π. Ρουμελιώτης περιμένει οδηγίες της κυβέρνησης 

    Ρουμελιώτης

    Παναγιώτης Ρουμελιώτης, Πρόεδρος της Attica Bank


     

    Γιατί καθυστερεί η διαδικασία της διαπραγμάτευσης για την παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος»; Όπως έγραφε πριν από λίγες μέρες το mononews.gr, η διαδικασία έχει «κολλήσει» στον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του αεροδρομίου Παναγιώτη Ρουμελιώτη, ο οποίος παίζει… καθυστερήσεις, προκαλώντας την αντίδραση τόσο του ΤΑΙΠΕΔ, όσο και των Καναδών της PSP, που μαζί έχουν το 70% των μετοχών του αεροδρομίου και επιθυμούν να προχωρήσει η διαδικασία.

    Βέβαια, η κωλυσιεργία του κ. Ρουμελιώτη δεν είναι ακριβώς δική του πρωτοβουλία, αλλά προφανώς αποτελεί μία στάση που υπαγορεύεται από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, που με αυτόν τον τρόπο θέλει να «μπλοκάρει» τις διαπραγματεύσεις για την παράταση της σύμβασης – άλλωστε είναι κοινό μυστικό ότι δεν είναι και ο μεγαλύτερος οπαδών των αποκρατικοποιήσεων…

    Γράφαμε λοιπόν για την επιστολή του επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιου Πιτσιόρλα, προς τον Παναγιώτη Ρουμελιώτη, από τον οποίο ζητούσε να αναλάβει τις ευθύνες του για να προχωρήσει η διαδικασία, που βάσει χρονοδιαγράμματος θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εντός του περασμένου Δεκεμβρίου. Τα καλά νέα είναι ότι ο πρόεδρος του Δ.Σ. του αεροδρομίου απάντησε στην επιστολή αυτή. Τα κακά νέα είναι ότι δε μας έκανε σοφώτερους…

    Όπως αναφέρει στην επιστολή (που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω) ο κ. Ρουμελιώτης, «αναμένω ενημέρωση από την κυβέρνηση» και «οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία, τους όρους και το ρόλο του ΔΣ όσον αφορά την διαπραγμάτευση της παράτασης σύμβασης παραχώρησης». Με άλλα λόγια, ο σκληρός τεχνοκράτης κ. Ρουμελιώτης επιβεβαιώνει πως περιμένει τις… εντολές των αρμόδιων υπουργών για να κάνει τη δουλειά του!

    Ζητά μάλιστα από τον Στέργιο Πιτσιόρλα να κάνει «συγκεκριμένες αναφορές για το πλαίσιο που θα πρέπει να γίνει η διαπραγμάτευση, τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί και τελικά ποιο είναι το ζητούμενο από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΑΑ» – και εύλογα αναρωτιέται κανείς, αν όλα αυτά πρέπει να τα κάνει ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, τότε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του αεροδρομίου τι ακριβώς ρόλο έχει;

    Μάλλον αυτή η ιστορία θα τραβήξει σε μάκρος, και είναι φανερό το γιατί…

    roum-tai1 roum-tai2



    ΣΧΟΛΙΑ