Οι ναυτιλιακές εταιρείες που μεταφέρουν κοντέινερ, ναυπηγούν ήδη 152 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεθανόλης διπλού καυσίμου, συνολικής χωρητικότητας άνω των 1,75 εκατομμυρίων TEU .

«Αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί δεδομένου ότι η μεθανόλη είναι το καύσιμο που επιλέγεται πιο συχνά σε αυτήν την έκρηξη παραγγελιών», επισημαίνει στο τακτικό της σχόλιο, η Alphaliner.

Αναλυτικά, η Cma CGM έχει παραγγείλει 32 πλοία χωρητικότητας 410 χιλιάδων TEU, με τις Evergreen και Maersk επίσης να κατασκευάζουν με 24 και 23 πλοία .

Μικρότερες παραγγελίες έχουν η Cosco και η One με 13 και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Επισημαίνεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες η Maersk, ξεκίνησε τα ταξίδια του πλοίου Ane Maersk, που είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 16.592 TEU που κινείται με μεθανόλη.

Διαβάστε επίσης

Άδωνις Γεωργιάδης για απογευματινά χειρουργεία: Έρχονται ανακοινώσεις μέσα στην εβδομάδα