H MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, διαθέτει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα λειτουργίας σε διαδρομές μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης, κατέχοντας ποσοστό 23%, Μέσης Ανατολής και Ινδικής θαλάσσιας περιοχής στο 14%, υπηρεσίες προς και από την Αφρική σε ποσοστό 13% και διατλαντικό εμπόριο γύρω στο 10% σε σύγκριση με τη διαδρομή Ασίας – Βόρειας Αμερικής.

Μόνο το 9% του στόλου της χρησιμοποιείται τώρα στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής, από 16% πέρυσι.

Συγκριτικά, το 22% του στόλου της AP Moller – Maersk απασχολείται στις υπηρεσίες Ασίας – Ευρώπης και το 18% στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής.

Σύμφωνα με την Alphaliner, το 21% της συνολικής χωρητικότητας γραμμής είναι πλέον ενεργό μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι γραμμές μεταξύ Ασίας και Βόρειας Αμερικής με το 18% της θαλάσσιας ικανότητας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Διαβάστε επίσης:

Drewry: Έλλειμμα 9% στους αξιωματικούς εμπορικού ναυτικού – Πρόβλημα με την στελέχωση των πλοίων

OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Προχωρά σε reverse split για να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της

──────────────────

Εκλογές 2023