Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος αναλαμβάνει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ναυτιλιακής Performance Shipping, μετά την αποχώρηση του εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της εταιρείας, Συμεών Παληού, ο οποίος θα παραμείνει πρόεδρος του ΔΣ.

Παράλληλα το διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακής, διόρισε τον Αντώνη Αργυρόπουλο στη θέση του οικονομικού διευθυντή, θέση που μέχρι πρότινος κατείχε ο κ. Μιχαλόπουλος.

O Ανδρέας Μιχαλόπουλος, σύζυγος της Αλίκης Παληού -κόρης του Συμεών Παληού-, είχε αναλάβει αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Performance Shipping από τον Οκτώβριο του 2019, ενώ παρέμενε και οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, θέση που κατείχε από την ίδρυση της, το 2010.

Σχολιάζοντας τις αλλαγές στην διοίκηση της ναυτιλιακής ο Συμεών Παληός δήλωσε: “Η ανακοίνωση αλλαγών στην διοίκηση της εταιρείας αντικατοπτρίζει τη συνέχιση της διαδικασίας ίδρυσης μιας ανεξάρτητης εταιρείας δεξαμενόπλοιων. Τα τελευταία δέκα χρόνια, ο κ. Μιχαλόπουλος έχει επιδείξει τις ηγετικές του ικανότητες ως ανώτατο στέλεχος της διοίκησης.  Ο κ. Αργυρόπουλος έχει δεκαετίες εμπειρίας στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές και στις κεφαλαιαγορές και είναι γνωστός στον κλάδο. Έχω την πεποίθηση ότι μαζί, θα συνεργαστούν σε αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο για να συνεχίσουν την ανάπτυξη της Performance Shipping, δημιουργώντας αξία στους μετόχους”.

Από την πλευρά του ο Α. Μιχαλόπουλος επισήμανε: “Εκ μέρους ολόκληρου του Διοικητικού Συμβουλίου, εκφράζω την ευγνωμοσύνη μας στον κ. Πάληο για τον καθοριστικό ρόλο του στη δημιουργία αυτής της εταιρείας και την διαχείριση της τα τελευταία δέκα χρόνια. Παρά τις δύσκολες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες, η ισχυρή χρηματοοικονομική θέση της εταιρείας σήμερα, που χαρακτηρίζεται από χαμηλή καθαρή μόχλευση και ισχυρό ισολογισμό, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πειθαρχημένη στρατηγική ανάπτυξης του κ. Παληού κατά την τελευταία δεκαετία. Ανυπομονώ να συνεχίσω να συνεργάζομαι μαζί του στη θέση του Προέδρου του ΔΣ, τα επόμενα χρόνια”.

Η Performance Shipping -πρώην Diana Containerships– ξεκίνησε σταδιακά το 2018 την ριζική αναδιάρθρωση του στόλου της, με την πώληση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την αντικατάσταση τους από δεξαμενόπλοια.

Με την πώληση και του τελευταίου containership του στόλου της, τον περασμένο Αύγουστο, μετεξελίχθηκε σε μία ναυτιλιακή που δραστηριοποιείται αμιγώς στον κλάδο των τάνκερ.

Ο στόλος της αποτελείται πλέον από τέσσερα τάνκερ τύπου aframax.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση