Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Άλλα δύο νεότευκτα για Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου

Αγγελική Φράγκου

Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime Partners

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Partners LP, της Αγγελικής Φράγκου, επιβεβαίωσε την παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων με χρήση μεθανόλης, μεταφορικής ικανότητας 7.900 teu στο ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction.

Η HJ Shipbuilding & Construction (HJSC) γνωστοποίησε ότι υπέγραψε συμφωνία 220 εκατομμυρίων δολαρίων με μια ευρωπαϊκή ναυτιλιακή εταιρεία για δύο φιλικά προς το περιβάλλον πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το καθένα ικανό να μεταφέρει 7.900 teu, χωρίς να αποκαλύψει το όνομα του πλοιοκτήτη.

Η σύμβαση παρέχει επίσης στον πελάτη τη δυνατότητα να παραγγείλει άλλα δύο πλοία αργότερα, «δυνητικά αυξάνοντας τη συνολική αξία της σύμβασης στα 600 δισεκατομμύρια KRW», ανέφερε το ναυπηγείο.

Τα πλοία, μεταφορικής ικανότητας 7.900 teu έχουν μήκος 272 μέτρα και πλάτος 42,8 μέτρα, διαθέτουν σύγχρονες προδιαγραφές και μπορούν να πλεύσουν με ταχύτητα 22 κόμβων.

Η κατασκευή θα πραγματοποιηθεί στο ναυπηγείο Yeongdo της HJSC, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2026.

Το ναυπηγείο ανέφερε επίσης ότι αυτά τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι βελτιστοποιημένα για απόδοση καυσίμου και μέγιστη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων, ενσωματώνοντας χαρακτηριστικά φιλικά προς το περιβάλλον και συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ.

Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα αποθείωσης καυσαερίων «SOx scrubber» για να πληρούν τους κανονισμούς του ΙΜΟ.

Αυτά τα πλοία θα κατασκευαστούν για να χρησιμοποιούν μεθανόλη ως καύσιμο.

Η Navios Maritime Partners LP υπέγραψε τη συμφωνία στις 19 Ιουνίου, αναφέροντας ότι και τα δύο πλοία διαθέτουν τα υψηλότερα οικολογικά πρότυπα σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας απαλλαγής από τον άνθρακα και είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Ο πλοιοκτήτης δεν αποκάλυψε οικονομικές λεπτομέρειες.

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Γιουρούκος: Απειλητικό e-mail των ανταρτών Χούθι στον πανίσχυρο Ελληνα εφοπλιστή – Αποκάλυψη mononews

Aλλάζει τα δεδομένα στη ναυτιλία η βύθιση του ελληνόκτητου πλοίου Tutor από τους Χούθι

Σημαντώνης: Να ενταχθεί το shortsea στο Ταμείο Ανάκαμψης