• Ναυτιλία

    Άλλα δύο φορτηγά πλοία για την Costamare του Κωστή Β. Κωνσταντακόπουλου

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος, CEO Costamare

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος, CEO Costamare


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Costamare, του Κωστή Β. Κωνσταντακόπουλου, πρόσθεσε δύο bulker, αυξάνοντας το μέγεθος του ναυλωμένου στόλου της.

    Ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος, όπως γνωστοποιήθηκε, συμφώνησε για την απόκτηση του πλοίου ξηρού χύδην φορτίου, κατασκευής 2012, χωρητικότητας 181.415 dwt, Frontier Unity (Frontier), η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του δεύτερου τριμήνου.

    Την ίδια περίοδο, προβλέπεται ότι θα ολοκληρωθεί και η εξαγορά του bulker Lowlands Prosperity (Prosper), κατασκευής 2012, χωρητικότητας 179.895 dwt.

    Επισημαίνεται ότι η εταιρεία παρέλαβε ένα ακόμη πλοίο παρόμοιου μεγέθους. Πρόκειται για το πλοίο ξηρού χύδην φορτίου 180.643 dwt, Miracle (Iron Miracle), που κατασκευάστηκε το 2011.

    Τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, η Costamare γνωστοποίησε επίσης ότι το 97% και το 80% του στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι εξασφαλισμένο για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.

    Η εξασφαλισμένη απασχόληση του στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έφερε στα ταμεία της εταιρείας συμβατικά έσοδα 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σταθμισμένη διάρκεια 3,4 ετών.

    Ο Γρηγόρης Ζήκος, οικονομικός διευθυντής της Costamare Inc., δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η εταιρεία απέφερε καθαρά έσοδα περίπου 94 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν κοντά στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

    «Στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, οι τιμές ναύλωσης έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση από τα τέλη του περασμένου έτους. Η διάλυση των πλοίων έχει πέσει σε επίπεδα κάτω από αυτά που σημειώθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αν και ο όγκος των φορτίων έχει γενικά βελτιωθεί, η διαταραχή της Ερυθράς Θάλασσας είναι ο κύριος λόγος για τη βελτίωση της αγοράς ναύλωσης.

    Έχουμε εξασφαλίσει προληπτικά απασχόληση για το 97% και το 80% του στόλου μας για εμπορευματοκιβώτια για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα, δημιουργώντας συμβατικά έσοδα 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων με υπολειπόμενη χρονική διάρκεια ναύλωσης 3,4 ετών.

    Στην πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, ως μέρος της στρατηγικής μας για την ανανέωση του στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, έχουμε συμφωνήσει να αποκτήσουμε δύο ακόμη πλοία capesize και αποδεχθήκαμε την παράδοση ενός πλοίου παρόμοιου μεγέθους. Συνολικά, έχουμε αποκτήσει πέντε πλοία capesize με μέσο όρο ηλικίας περίπου 12,5 έτη.

    Η πλατφόρμα συναλλαγών διαχειρίζεται εμπορικά έναν στόλο 54 πλοίων. Όπως αναφέρθηκε στο παρελθόν, έχουμε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου, η οποία ήταν μια στρατηγική απόφαση για εμάς.

    «Σε ό,τι αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας ολοκληρώσει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης για 24 συνολικά πλοία».

    Διαβάστε επίσης: 

    Άλεξ Ι. Χατζηπατέρας: Ένας εφοπλιστής 5ης γενιάς στο τιμόνι της εισηγμένης Dorian LPG

    Δύο μεγάλες δωρεές του Ιδρύματος “Σταύρος Νιάρχος” σε Νέα Υόρκη και Χιούστον

    ESPO: Στα 80 δισ. οι επενδυτικές ανάγκες στα ευρωπαϊκά λιμάνια την επόμενη δεκαετία



    ΣΧΟΛΙΑ