Το πρώτο του εγχείρημα, μακριά από τη βάση του στο Λονδίνο, δρομολογεί το ναυλομεσιτικό γραφείο Alibra Shipping, ξεκινώντας από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από την Αθήνα.

Το νέο γραφείο της Alibra θα ασχολείται αποκλειστικά με το υγρό φορτίο. Επικεφαλής του εγχειρήματος αυτού αναλαμβάνει ο κ. Στέφανος Μακρής, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Lightship Chartering στην Αθήνα, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να προστεθούν στην ομάδα του άλλα πέντε άτομα.

Ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Alibra, Giuseppe Rosano, γνωρίζει τον κ. Μακρή εδώ και χρόνια, έχοντας συνεργαστεί για πρώτη φορά μαζί του στο γραφείο ενός Έλληνα εφοπλιστή στο Λονδίνο. Η Alibra Shipping Hellas, όπως θα είναι το πλήρες όνομα της εταιρείας, θα βρίσκεται στη Γλυφάδα και θα ασχολείται με τα supramaxes, τα ultramaxes καθώς και τα handies.

O επικεφαλής της Alibra Shipping Hellas κ. Στέφανος Μακρής

Αξίζει να αναφέρουμε πως αυτό είναι το πρώτο γραφείο που ανοίγει η Alibra εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.

«Θα ανοίγαμε γραφείο μονάχα αν βρίσκαμε τους σωστούς ανθρώπους με τους οποίους θα είχαμε τον ίδιο τρόπο σκέψης, τα ίδια πιστεύω και φυσικά το ίδιο στυλ δουλειάς. Ο Στέφανος είναι αυτός ο άνθρωπος. Δεν ήταν έτοιμος παλαιότερα, αλλά πλέον είναι», ανέφερε ο Giuseppe Rosano. Η νέα ομάδα που θα δημιουργηθεί στην Αθήνα, σε αντίθεση με εκείνη στο Λονδίνο, δεν θα είναι ενεργή αρχικά στην αγορά των tanker. Ωστόσο, η εταιρεία «δεν θα απαγορεύσει ποτέ σε ένα broker της, εφόσον το θελήσει, να κινηθεί μεταξύ διαφορετικών αγορών» και το νέο γραφείο σκοπεύει να «προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών» μελλοντικά.

O Giuseppe Rosano, ιδρυτής και CEO της Αlibra Shipping

«Αισθάνομαι πως ένας ναυλομεσίτης πρέπει να έχει την ελευθερία να δουλέψει με εναλλακτικούς τρόπους καθώς προχωράει η καριέρα του. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος εργάζεται στην ίδια αγορά για 15 χρόνια, 10 χρόνια ή ακόμα και για πέντε χρόνια. Μπορώ μόνο να το συγκρίνω με το να είναι κλειδωμένος σε ένα κλουβί», ανέφερε ακόμη ο Rosano.

Αρνείται επίσης  πως το άνοιγμα ενός νέου γραφείου στην Ελλάδα είναι ρίσκο. «Είμαι πολύ συντηρητικός στις κινήσεις μου και δεν τζογάρω» απάντησε.

«Στην Ελλάδα δεν βλέπω κανένα απολύτως ρίσκο, καθώς υπάρχει αρκετό «ψωμί» για όλους», υποστηρίζει.

«Θα προσφέρουμε την εμπειρία και τις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει από την αγορά του Λονδίνου και είμαι βέβαιος ότι αυτό θα βοηθήσει τους Έλληνες συναδέλφους μας να φέρουν ενδιαφέρουσες ιδέες στο τραπέζι», συμπληρώνει.

Μετά την Alibra Shipping Hellas είναι πιθανό να ακολουθήσουν κι άλλες κινήσεις περαιτέρω επέκτασης.

«Υπάρχουν και άλλα σχέδια και είμαι στην ευχάριστη θέση να δηλώσω πως τα πράγματα προχωρούν καλά και στο άλλο project που ετοιμάζουμε», δήλωσε ο Rosano.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Στέλιος Χατζηιωάννου: Σε ποια ελληνική εταιρεία ενδιαφέρεται να επενδύσει ο «Mr Easyjet»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Η νέα κίνηση εκσυγχρονισμού του στόλου της Maran Tankers  

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γ. Οικονόμου: Η Transocean εξαγοράζει την Ocean Rig! Οι λεπτομέρειες για το «χρυσό» deal των 2,7 δισ. δολαρίων