Η Costamare, η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Κωστή Κωνσταντακόπουλου ακύρωσε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, την παραγγελία νεότευκτων στην Κίνα, που αφορούσαν έξι neo-panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η εταιρεία ακύρωσε τις συμβάσεις με ένα ναυπηγείο που δεν κατονομάζεται για δύο πλοία 12.690 teu και τέσσερα πλοία 15.000 teu. Με άλλα λόγια, η κίνηση αυτή ερμηνεύεται από την Ακτή Μιαούλη ότι η εταιρεία ακύρωσε παραγγελίες για  συνολικά οκτώ πλοία της σειράς που παραγγέλθηκαν τον Δεκέμβριο του 2021.

Ενδεχομένως η ακύρωση της παραγγελίας να συνδέεται με τη σύναψη δανείου ύψους 500 εκατ. δολαρίων για την αναχρηματοδότηση της οφειλής 17 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μέσο όρο ηλικίας τα 14 έτη και για γενικούς εταιρικούς σκοπούς.

Ο Γρηγόριος Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας δήλωσε: «Είμαστε ικανοποιημένοι με την ολοκλήρωση της νέας κοινοπρακτικής διευκόλυνσης δανείου, η οποία μας επιτρέπει να αναχρηματοδοτήσουμε 16 πλοία με ανταγωνιστικούς όρους. Η νέα διευκόλυνση μειώνει σημαντικά το κόστος χρηματοδότησής μας. Η ρευστότητα μετά την αποπληρωμή των υποχρεώσεων είναι περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια. Το δάνειο υπερκαλύφθηκε από 12 κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Ασίας, τα περισσότερα από τα οποία αντιπροσωπεύουν

Η Costamare Inc. είναι από τις κορυφαίες πλοιοκτήτριες  πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία έχει 48 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία και στόλο 76 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 557.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων πέντε σκαφών που έχει συμφωνήσειπρος πώληση και 46 πλοία ξηρού χύδην φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.493.500 DWT (συμπεριλαμβανομένου ενός σκάφους που έχει συμφωνήσει να πουλήσει).

Διαβάστε επίσης:

Η Moody’s αναβαθμίζει την Danaos του Γ. Κούστα – Τι προβλέπει για την επόμενη 2ετία

ΟΛΠ: Δυναμική πορεία κρουαζιέρας στον Λιμένα Πειραιά