Την πρώτη κίνηση για την είσοδο της στην αγορά των τάνκερ, πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Aims Shipping, της οποίας ηγούνται ο Στέφανος Πεσμαζόγλου και ο Μιχάλης Στασινόπουλος.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2011, αποτελεί μία ανεξάρτητη εταιρεία διαχείρισης πλοίων που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου και στα containerships.

Ναυλομεσιτικές εταιρείες συνδέουν τη ναυτιλιακή, που έχει την έδρα της στην Αθήνα, με την εξαγορά του χωρητικότητας 48,000 dwt MR τάνκερ, FS Sincerity (κατασκευής 2009). Το πλοίο πουλήθηκε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού από την ιαπωνική Nisshin, στην τιμή των 14 εκατ. δολαρίων.

Στέλεχος της Aims μιλώντας στο tradewinds, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία προχώρησε στη συγκεκριμένη αγορά για λογαριασμό πελατών της, ενώ το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Janine K.

Παράλληλα, επισήμανε ότι πρόκειται για την πρώτη εξαγορά τάνκερ που πραγματοποιεί, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι ο κλάδος των δεξαμενόπλοιων υπολείπεται των άλλων τομέων της ναυτιλίας στον κύκλο ανάκαμψης και επομένως είναι η κατάλληλη περίοδος για επενδύσεις σε αυτόν.

Κατά τα προηγούμενα χρόνια η Aims Shipping με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις προχώρησε σε επιλεκτικές εξαγορές μεταχειρισμένων πλοίων, με το στόλο της να αποτελείται σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, από οκτώ φορτηγά πλοία μεσαίας χωρητικότητας και ένα containership.

H προηγούμενη εξαγορά της εταιρείας είχε λάβει χώρα πριν από ένα χρόνο, με την απόκτηση του χωρητικότητας 51,200 dwt bulker Stellar Lady, κατασκευής 2011, έναντι περίπου 9 εκατ. δολαρίων.

Mετά τη συγκεκριμένη κίνηση η Aims Shipping αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει και σε άλλες εξαγορές στον κλάδο των τάνκερ.

Η περίπτωση της Brave Maritime

Η Aims δεν είναι η μόνη ναυτιλιακή που εισέρχεται στα δεξαμενόπλοια στοιχηματίζοντας στην επικείμενη ανάκαμψη του συγκεκριμένου τομέα.

Πρόσφατα η Brave Maritime του εφοπλιστή Νίκου Βαφειά στράφηκε στον τομέα των product tanker με δύο εξαγορές.

Σύμφωνα με την Intermodal, η ναυτιλιακή εξαγόρασε το χωρητικότητας 50,388 dwt τάνκερ MR2, Ocean Mars, κατασκευής 2007, έναντι 9 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο πουλήθηκε σε δημοπρασία στο πλαίσιο της ρευστοποίησης του στόλου της  Xihe Group.

Επίσης, στο εβδομαδιαίο της report η Banchero Costa αναφέρει ότι εξαγόρασε και το χωρητικότητας 45,000 dwt Justice Express που κατασκευάστηκε το 2011, στην τιμή των 17 εκατ. δολαρίων.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση