ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία με έδρα το Μονακό γνωστοποίησε ότι το σκάφος είναι χωρητικότητας 81.800 dwt αγοράστηκε σε ελκυστική τιμή και είναι σχεδιασμένο για να πληροί τις απαιτήσεις της φάσης 3 EEDI και επίσης να συμμορφώνεται με τον πιο πρόσφατο κανονισμό για τις εκπομπές NOx.
«Αυτό το νεότευκτο σκάφος είναι ένα αδελφό πλοίο με έναν αριθμό νεότευκτων στο βιβλίο παραγγελιών μας με προηγμένα χαρακτηριστικά ενεργειακής απόδοσης και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση της.
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα στόλο 44 πλοίων, αποτελούμενο από 12 panamax, επτά kamsarmax, 17 post-panamax και οκτώ πλοία capesize με εννέα νεότευκτα προγραμματισμένα να παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2025, εκ των οποίων οκτώ kamsarmax.
Διαβάστε επίσης:
StealthGas (Χάρης Βαφειάς): Έσοδα 152,8 εκατ. και κέρδη 34,3 εκατ. δολάρια
Navios Partners (Αγγελική Φράγκου): Έσοδα 1,2 δισ. και κέρδη 579,2 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει