ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Από την αρχή του έτους έως και σήμερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν συνολικά 231 πλοία, ενώ πούλησαν 274 πλοία.
Οι Έλληνες εφοπλιστές προτίμησαν να αγοράσουν 158 φορτηγά πλοία και πούλησαν 136 δεξαμενόπλοια.
Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 158 φορτηγά πλοία, 53 δεξαμενόπλοια, 7 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 2 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στην δεύτερη θέση, στις αγορές πλοίων, ακολουθούν οι Κινέζοι με 138 πλοία, οι Τούρκοι με 86 πλοία, οι Άραβες 78 και οι Ελβετοί 41 πλοία.
Όσον αφορά στις πωλήσεις πλοίων, οι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν 274 πλοία, από τα οποία τα 117 ήταν φορτηγά πλοία, 136 δεξαμενόπλοια, 5 πλοία εμπορευματοκιβωτίων και 4 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στις πωλήσεις, ακολουθούν οι Ιάπωνες με 153 πλοία, οι Κινέζοι με 124 πλοία, οι εφοπλιστές της Σιγκαπούρης 94 πλοία και οι Γερμανοί 87 πλοία.
Σε παγκόσμιο επίπεδο άλλαξαν χέρια 1.716 πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Δόμνα Μιχαηλίδου: Διπλασιάσαμε τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους στα σχολεία
Στέφανος Κασσελάκης: «Κανείς δεν θα τελειώσει τον ΣΥΡΙΖΑ»
Μαρίνα Χατζημανώλη: Οι στόχοι της Κυπριακής Ναυτιλίας για το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες
- ΑΣΙΓΑΣΤΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ «Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ζήσουμε όλοι ελεύθεροι»
- Τζιτζικώστας: Κοινό μας όραμα μια καλύτερη Ευρώπη που θα βρίσκεται πιο κοντά στους πολίτες της