ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2023, ο όγκος των εμπορευμάτων που φορτοεκφορτώθηκε στα κινεζικά λιμάνια ήταν 12.540 δισεκατομμύρια τόνοι, που μεταφράζεται σε αύξηση σε ετήσια βάση 8,5%.
Tα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν έφτασαν τα 230,7 εκατ. TEU, με ανάπτυξη σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 που ανέρχεται στο 5,2%.
Το λιμάνι της Σαγκάης διατήρησε τη θέση του στην κορυφή της κατάταξης, ως το πιο πολυσύχναστο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στη χώρα με 36,19 εκατομμύρια TEU.
Το λιμάνι Ningbo & Zhoushan είναι δεύτερο με 27,26 εκατομμύρια TEU και στην τρίτη θέση το λιμάνι Shenzhen με 21,72 εκατομμύρια TEU.
Ταυτόχρονα, το Yinkou Port κατέγραψε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των εμπορευματοκιβωτίων σε ετήσια βάση τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, με τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται κατά 19,6%.
Διαβάστε επίσης:
Minerva (Ανδρέας Μαρτίνος): Άλλο ένα τάνκερ στο στόλο της
ΕΛΙΝΤ: Διήμερο συνέδριο ναυτικής τεχνολογίας στο Ευγενίδειο
Lomar Shipping (Οικογένεια Λογοθέτη): Νέα χρηματοδότηση 37,5 εκατ. δολαρίων από την Macquarie
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!