ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ο ελληνόκτητος στόλος εξακολουθεί να παραμένει πρώτος στον κόσμο, δεδομένου ότι αποτελεί το 17,64% της παγκόσμιας χωρητικότητας, διαθέτει 4.705 πλοία με συνολική χωρητικότητα 373,42 εκατ. dwt.,σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της UNCTAD.
Ωστόσο, να επισημανθεί ότι ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε μόνο κατά 2,63%, ενώ ο στόλος των Κινέζων αυξήθηκε κατά 7,08% και των Ιαπώνων κατά 3,74%.
Οι κινέζοι έρχονται δεύτεροι με 7.318 πλοία, αλλά η συνολική χωρητικότητα των πλοίων τους φτάνει 244,56 εκατ. dwt , που αντιπροσωπεύει το 11,56% της χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου.
Στην τρίτη θέση έρχεται ο ιαπωνικός στόλος, με 4.029 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 241,85 εκατ. dwt.
Επίσης, στην ετήσια έκθεση της UNCTAD αναφέρει ότι η αξία των ελληνόκτητων φορτηγών πλοίων ανέρχεται στα 39,85 δισ. δολάρια, και των δεξαμενόπλοιων 32,6 δισ. δολάρια.
Ο υπό ελληνική σημαία αριθμεί 642 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 50,067 dwt.
Η UNCTAD κάνει επίσης την πρόβλεψη ότι το διεθνές θαλάσσιο εμπόριο θα αυξηθεί κατά 4,3% το 2021 και θα επιβραδυνθεί τα επόμενα έτη από το 2022 έως το 2026).
Διαβάστε επίσης:
The Methanol Institute (MI): Καλωσόρισε την Danaos, MSC Group και Oldendorff Carriers
Drewry: Στα 7.374 δολάρια έφτασε κατά μέσο όρο η μεταφορά ενός κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Motorway Company of the Year για 2η συνεχή χρονιά στα Mobility Awards 2024
- Porsche turbo: 50 χρόνια εξέλιξης!
- Βασίλης Πατέρας: Η αγάπη του για τη θάλασσα προσφορά για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού
- ΕΛΓΑ: Την Παρασκευή πιστώνει αποζημιώσεις ύψους 1.236.619,08 ευρώ για Daniel,Elias – Κατέβαλλε 3,5 εκατ. ευρώ για εκκαθαρίσεις του 2021