ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ελληνόκτητη ναυτιλία χάνει την πρωτοκαθεδρία από τους Κινέζους – Το «ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο» παραμένει πανίσχυρο στα δεξαμενόπλοια
Ο ελληνόκτητος στόλος εξακολουθεί να παραμένει πρώτος στον κόσμο, δεδομένου ότι αποτελεί το 17,64% της παγκόσμιας χωρητικότητας, διαθέτει 4.705 πλοία με συνολική χωρητικότητα 373,42 εκατ. dwt.,σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της UNCTAD.
Ωστόσο, να επισημανθεί ότι ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε μόνο κατά 2,63%, ενώ ο στόλος των Κινέζων αυξήθηκε κατά 7,08% και των Ιαπώνων κατά 3,74%.
Οι κινέζοι έρχονται δεύτεροι με 7.318 πλοία, αλλά η συνολική χωρητικότητα των πλοίων τους φτάνει 244,56 εκατ. dwt , που αντιπροσωπεύει το 11,56% της χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου.
Στην τρίτη θέση έρχεται ο ιαπωνικός στόλος, με 4.029 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 241,85 εκατ. dwt.
Επίσης, στην ετήσια έκθεση της UNCTAD αναφέρει ότι η αξία των ελληνόκτητων φορτηγών πλοίων ανέρχεται στα 39,85 δισ. δολάρια, και των δεξαμενόπλοιων 32,6 δισ. δολάρια.
Ο υπό ελληνική σημαία αριθμεί 642 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 50,067 dwt.
Η UNCTAD κάνει επίσης την πρόβλεψη ότι το διεθνές θαλάσσιο εμπόριο θα αυξηθεί κατά 4,3% το 2021 και θα επιβραδυνθεί τα επόμενα έτη από το 2022 έως το 2026).
Διαβάστε επίσης:
The Methanol Institute (MI): Καλωσόρισε την Danaos, MSC Group και Oldendorff Carriers
Drewry: Στα 7.374 δολάρια έφτασε κατά μέσο όρο η μεταφορά ενός κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μαρινάκης: Τα κόμματα της αντιπολίτευσης ρίχνουν νερό στο μύλο της τοξικότητας
- Έφυγε από τη ζωή ο Παύλος Πασχαλίδης
- Γλυφάδα: Πολλά τα ερωτηματικά για την εξαφάνιση του 62χρονου εισοδηματία – Για απαγωγήμιλάει ο αδελφός του
- Δούκας: Ξεκινά η υποβολή προτάσεων του 2ου κύκλου του προγράμματος Youth Climate Action Fund
