Αξίζει να σημειωθεί, ότι το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου καταγράφεται σημαντική αύξηση  στον αριθμό των δρομολογίων (10.222, +4,4%), των ΙΧ (706.771, +5,24%), των φορτηγών (92.035, +4,51%) και των δικύκλων (114.797, +4,86%) και στα τρία λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αριθμό ρεκόρ των 5,6 εκατ. επιβατών έφτασε η επιβατική κίνηση της φετινής θερινής περιόδου από και προς τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου, που ισοδυναμεί με αύξηση 8,59% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά.

1

Ειδικότερα, από τις αρχές Ιουνίου έως το τέλος του Αυγούστου (1.6.2023 έως και 31.8.2023) μετακινήθηκαν συνολικά 5.613.856 επιβάτες, όταν την ίδια χρονική περίοδο το 2022 είχαν μετακινηθεί 5.169.646. Εξ’ αυτών, τα 3.007.125 επιβάτες ήταν από και προς το λιμάνι του Πειραιά, αύξηση 4,84% σε σχέση με την αντίστοιχη θερινή περίοδο του 2022.

Ενδεικτικό, της ανοδικής τάσης είναι ότι και τους τρεις θερινούς μήνες καταγράφεται αύξηση και στα τρία μεγάλα λιμάνια της Αττικής. Εκτός από τον Πειραιά, η Ραφήνα εμφανίζει αύξηση +5,76% (955.051 επιβάτες) ενώ το Λαύριο με 405.941 επιβάτες εκτοξεύεται στο +27,99%! Εντυπωσιακή είναι η αύξηση από και προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού με 1,2 εκατ. επιβάτες και αύξηση 15,23% σε σχέση με το 2022.

Αναλυτικότερα, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο μετακινήθηκαν 4,3 εκατ. επιβάτες (αύξηση 6,08%) σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ τον Ιούνιο 1.3 εκατ. επιβάτες (αύξηση 17,74%) σε σύγκριση με το 2022.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου καταγράφεται σημαντική αύξηση και στον αριθμό των δρομολογίων (10.222, +4,4%), των ΙΧ (706.771, +5,24%), των φορτηγών (92.035, +4,51%) και των δικύκλων (114.797, +4,86%) και στα τρία λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου.

Δείτε τους πίνακες

ΙΧΕ θέρους
Επιβάτες θέρους

Ανάλυση επιβατών ανά λιμάνι

Διαβάστε επίσης:

Tα hedge funds εκτοξεύουν τον μισθό της πρακτικής-Ποια εταιρεία δίνει 19.000 δολάρια το μήνα

Λιμάνια: 5,6 εκατ. επιβάτες διακινήθηκαν το καλοκαίρι από Πειραιά, Λαύριο και Ραφήνα

Drewry: Πτώση των ναύλων που διαμορφώθηκαν στα 1.739,59 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο