ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αποφασίστηκε, όπως ο αριθμός να είναι 1.851 (921 Πλοίαρχοι, 930 Μηχανικοί).
Ο εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, ανέδειξε ότι το θέμα δεν είναι αριθμητικό, αλλά πολιτικό και τις ευθύνες των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, για τη διαχρονική υπονόμευση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης.
Επισήμανε επίσης ότι η εργασία του Ιδρύματος Ευγενίδη, που προετοιμάζεται από το υπουργείο Ναυτιλίας σε σχετικό νομοσχέδιο, δεν μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, αντίθετα λειτουργεί αποτρεπτικά και για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ, που γνωρίζουν ότι η απόκτηση του διπλώματος Γ’ (Πλοίαρχος – Μηχανικός) προβλέπεται να είναι επιπέδου 5 δηλ. ΙΕΚ, Μεταλυκειακού έτους – Τάξης Μαθητείας.
Επανέλαβε, τέλος, για άλλη μια φορά το αίτημα, όπως το υπουργείο Ναυτιλίας να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία, όπως: πόσοι ολοκληρώνουν τις σπουδές τους, πόσοι αποκτούν τα καταληκτικά διπλώματα του Α’ Πλοιάρχου και Α’ Μηχανικού.
Διαβάστε επίσης:
Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Αγορά πλοίου με 26,625 δολάρια
Τουρκία: Εμπορικό πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα του Μαρμαρά- Έξι αγνοούμενοι
Εξελέγησαν 16 νέα μέλη του ΔΣ στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα